mandag 11. april 2022

if the future we've dreamed of is fading to black, I will love you either way

Det er april, hvilket betyr at omtrent halve familien min har bursdag. Neida, det er ikke så mange, men det er faktisk fire familiemedlemmer som har bursdag denne måneden. Vi reiser til Lynx og co i påsken, hvor vi skal feire alle disse bursdagene. Vi skal visst også feire den mellomste niesen, sannsynligvis fordi det er lenge til så mange av oss blir samlet igjen. Det betyr at det blir bursdagsfeiring for fem personer, så morgendagen skal brukes til å handle bursdagsgaver. Forhåpentligvis finner jeg alt jeg er ute etter ganske raskt. I dag fikk jeg linbuksen jeg hadde bestilt i postkassen. Den passet meg naturligvis ikke. Det var som jeg hadde tenkt, men det går greit. Det var nemlig ikke en 100% linbukse, men en blanding med silke. Så den så mer formell ut enn det jeg ønsket. Så jeg får bare fortsette å holde øynene åpne for en beige linbukse. De siste dagene har jeg lagt meg utrolig sent, men i går tvang jeg meg til å holde meg våken når jeg våknet tidlig. Så jeg var trøtt og sovnet ved midnatt i går. Det er liksom ikke en god følelse å sove så lenge utover dagen, for det føles ut som om man kaster bort så mye tid. Annet enn å trene, har jeg ikke planer for dagen. Jeg bør vel kanskje tenke litt på å pakke, men det er liksom sånt som ikke er så viktig å få gjort. Det er en såpass rask oppgave, så jeg kan godt gjøre det på onsdagen. Nå tvang jeg meg nettopp til å sitte i sola i 15 minutter, kjenner at det er lenge siden jeg har gjort det. Og når det er lenge siden jeg har sittet i solen, tåler jeg mindre sol. Ikke som i solallergi, men at jeg rett og slett føler meg ganske tømt for energi. Må nok legge meg litt i sengen nå før jeg skal trene. Herregud, hvor gammel er jeg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar