fredag 29. april 2022

You cut through. And I just want to know what’s in your head

Jeg var kanskje i overkant selvsikker da jeg skulle sette i gang treningsøkten min i går. Jeg vet at en av mine største svakheter er overkroppen, og det er kanskje der jeg kommer til å gjøre mest fremgang i løpet av dette året. Men jeg blir sjelden like svett av "upper body" økter som "lower body". Så jeg var ganske innstilt på at det ville være en "lett økt". Der tok jeg feil. Ja, jeg ble ikke så svett, men armene og ryggen fikk virkelig kjøre seg. Jeg angret meg på vektene jeg hadde valgt, men samtidig bestemte jeg meg for å fortsette med de. Måtte definitivt ta flere pauser ved flere øvelser, og det er nok mer pauser enn jeg har måttet ta før. Kom meg heldigvis igjennom, og følte meg veldig sterk etterpå. Jeg vet allerede at jeg har fått mer muskler i armene enn da jeg startet disse Caroline Girvin øktene i februar. Så jeg er egentlig allerede ganske fornøyd! Jeg er glad for at det er en ny dag i dag, for hele dagen min i går føltes ganske ødelagt ut grunnet døgnrytmen. I dag stod jeg opp tidlig og føler meg automatisk mer vel igjen. Det er i tillegg mer sol i dag, så jeg tror humøret kanskje er litt bedre på grunn av det. Jeg rakk aldri butikken i går, og jeg gjør nok ikke det i dag heller. Om det er krise får jeg dra innom butikken i morgen. Det er bare det at jeg også skal prøve å få returnert en bukse, og dra på Munch-museet med mams og Monchita i morgen. Vi skal også besøke Monchita etterpå. Tja, jeg får se litt an hvordan jeg skal få gjort alt jeg har på listen min. I går skrev jeg ut ny oversikt over mine neste seks uker, og jeg innså at jeg faktisk har ferie om mindre enn to måneder! Har ikke lagt noen planer for ferien min i juni, så jeg håper inderlig på at det blir knallvær hjemme. Nå må jeg begynne å gjøre meg klar for jobb!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar