lørdag 23. april 2022

I just want to live in this moment forever, cause I’m afraid that living couldn’t get any better

I dag hadde jeg litt lyst til å dra og kjøpe meg en matcha bubble tea. Jeg smakte nemlig det da jeg var på besøk hos Lynx og co, og jeg forelsket meg. Tror jeg har smakt matcha te en gang hos Volla og Mog, men matcha alene er nok litt for mye for meg. Utblandet med melk, så var det visst veldig godt. På onsdag mottok jeg en pakke med to co-ords i ulike farger. Jeg ble forelsket i det blå settet, og det vant faktisk over grønn! Tenkte egentlig at dette var et sett jeg kunne bruke til sammenkomsten med jobb som straks er rundt hjørnet, men jeg tror det blir litt for casual. Jeg føler at du kan ha et relativt casual plagg og gjøre det "penere" ved å bruke hæler, men det er kanskje det siste jeg har lyst til å ha på meg. Må gå litt tilbake i tenkeboksen igjen. I forbindelse med sammenkomsten, tenkte jeg at jeg faktisk skulle prøve å vokse leggene mine. Det var en kollega som egentlig har solgt ideen om voksing til meg, så jeg tror jeg skal prøve å dyppe tærne i det, og prøve å vokse leggene. Så jeg får ta og bestille meg en time snart. Håper jeg faktisk liker det, og at huden tolererer det-- for da hadde det vært perfekt for sommeren. I dag har jeg ryddet og støvsugd soverommet, og det trengte det virkelig! Jeg skal trene, men jeg har prokrastinert. Det har blitt en stund siden forrige treningsøkt, og det gjør at frykten for Caroline Girvin øker. Men nei, nå er det på tide. Skal ta på meg treningstøyet og sette i gang! Også kanskje jeg kan gå og kjøpe meg en matcha bubble tea etterpå? Jeg må uansett returnere en pakke, så det hadde jo gått an å gjøre i samme slengen. Jeg er bare ikke helt sikker på hvordan tilstanden min kommer til å være etter treningsøkten. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar