søndag 3. april 2022

you know it’s not the same as it was

Boots hadde et salg forrige uke, så jeg søkte opp "Soap & Glory body butter". Jeg ble veldig overrasket da jeg så at de faktisk hadde favoritten min. Den har nemlig ikke vært tilgjengelig de siste månedene, og jeg hadde egentlig forsont meg med at den skulle forsvinne fra lageret deres. Den ble jo borte i en lang stund forrige gang (mer enn ett år, tror jeg), og da var jeg sikker på at jeg aldri kom til å kunne bruke den igjen. I mellomtiden har jeg brukt Rituals, og jeg er utrolig glad i duftene Rituals tilbyr. Jeg er spesielt glad i Jing-serien som lukter som et spa. Men Rituals sine body butter har ikke samme effekt på huden min som The righteous butter av Soap & Glory. Rituals-produktene gjør at huden føles veldig deilig ut den dagen jeg påfører produktet. Men allerede dagen etter føles huden tørrere igjen. Jeg kommer nok ikke til å slutte med Rituals-produkter, men så lenge The righteous butter er in stock, så kommer jeg til å bruke den. Jeg trente ikke i går, for jeg så litt på videoen jeg skulle følge og ble nokså skremt. Øktene til Caroline Girvin er intense i seg selv, men når det kommer til kondisjonsøktene hennes, så er de ganske killer. Og det er nettopp en kondisjonsøkt som venter meg. Så jeg må si at jeg gruer meg litt, men jeg vet at jeg alltid føler meg sterkere etter hennes økter. Ja, jeg har også innsett at jeg hater renegade rows, rdls, alt som har med push-ups å gjøre. Men det er jo en grunn til at jeg hater det; er det jeg er svakest på og derfor må gjøre mer av. Men jeg må si at jeg er stolt av meg selv da, jeg som gikk fra å ha som mål å trene 1x per uke i fjor, til at jeg faktisk la et mildere mål i år: trene 1x per uke, og det trenger ikke være mer enn å gå på tur. Jeg begynte med å gå på turer, men så ble det så glatt ute at det siste jeg ønsket var å gå på tur. Så det er nesten litt ironisk at jeg derfor har begynt å trene ordentlig hjemme igjen. Jeg prøver meg på to økter per uke, men er ok med en økt. Det er en sånn sakte opptrening av kroppen etter å ha vært stillesittende de siste årene. Broderen var en tur hjemme i går for å hjelpe med noen tekniske greier. Grunnen til at han måtte komme innom, var at mobilen min (og mamma sin) er for gammel til den funksjonen jeg trengte den til. Vi diskuterte ny telefon, og jeg tenkte faktisk at jeg kanskje bare skal dra å kjøpe meg ny telefon nå. Men jeg har jo hatt et sinking fund for ny telefon som skal være klart til juli, fordi det var tanken at årets bursdagsgave til meg er en ny telefon. Det som er irriterende er at jeg må bruke penger på AirPods. Så kanskje jeg bare skal vente til juli, la meg gruble litt mer over at jeg må begynne å bruke AirPods. Ja, jeg er en gammel mann som hater nye oppdateringer og utvikling. Huff. Nå skal jeg spise litt før jeg begynner på treningsøkten. Gleder meg til å ta meg en dusj, smøre kroppen i body butter og legge meg i seng med nytt sengetøy. I morgen venter dobbeltvakt på meg, så jeg må virkelig prøve å nyte disse siste timene med frihet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar