søndag 10. april 2022

You only text me when you’re drunk. Well, I guess that's the only time you're ever willing to love

Må si at uken ikke har gått helt som planlagt. Jeg ble litt dårlig på tirsdag, fikk feber. Men planen var å bli frisk igjen til fredag. På fredag fant jeg riktignok ut at det er vanskelig å planlegge slike ting, så jeg har blitt hjemme i helgen fremfor jobb. Har ikke feber lenger og allmenntilstanden er mye bedre. Nå produserer bare neseborene mine veldig mye væske-- føles til tider ut som om nesen er en foss. Søppelbøtta blir fylt opp med snytepapir veldig raskt disse dager, men det går bra. Til tross for formen, så har jeg fått til to treningsøkter denne uken. Den ene dagen burde jeg kanskje ha avstått fra trening, men jeg hadde så lyst. I går hadde jeg en økt som fokuserte på armer og rygg. Det gikk noe bedre, selv om jeg er noe støl i dag. Push-ups er fortsatt en stor fiende. Tenkte jeg skulle kose meg litt i går, så jeg bestemte meg for å sette meg i sofaen og se på film. Satte på Little Women, men ti minutter inn kom jeg på at jeg egentlig ikke er noe glad i å se på sånne "historiske" filmer. Så jeg gikk videre, og satte på Zohan. Har ikke sett på filmen på årevis, men jeg synes fortsatt at den er morsom. Men også den filmen klarte ikke å holde oppmerksomheten min. Det som fanger oppmerksomheten min er visst helse- og livsstilsdokumentarer. I går gikk jeg igjennom garderoben min for å prøve på plagg. Spesifikt plagg som jeg hadde sterk mistanke om at de ikke lenger passet meg. Det var hovedsakelig bukser og jeans. Det er noen gamle favoritter jeg måtte bli kvitt, men slik er det. Jeg innså også at den nye grønne jeansen min er akkurat litt mindre enn det jeg er komfortabel med. Det finnes lite som er verre enn trange jeans. Så jeg får dra å prøve å bytte til større størrelse om jeg finner min størrelse. Ellers har jeg ønsker om den samme modellen i en annen farge. Det som er irriterende er at Monki ikke fører oversikt over hva de har i butikk på nettet. Så jeg får vel ta turen til byen igjen snart. Jeg ryddet rommet i går, vasket bad i dag. Og nå er jeg ferdigdusjet. Nå må jeg bare få i meg litt mat før jeg tar kvelden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar