onsdag 13. april 2022

Know you're hurting. I hurt too and yes I still care, even though I'm leaving you

Første dag tilbake på jobb etter sykdom, og det gikk nokså greit. Vi var veldig godt bemannet, men noen personer er kanskje litt mer som "headless chickens" er det beste eksempelet mitt. Så jeg fikk absolutt litt mer å gjøre enn det jeg trodde jeg skulle trenge. Hodet mitt er ikke så fornøyd akkurat nå, men regner med at det blir bedre med litt mer søvn også. I går kjøpte jeg alle bursdagsgavene jeg hadde på listen min. Heldigvis ordnet Lynx med en fellesgave fra oss "kidsa" til vår far. Men samtidig som jeg kjøpte bursdagsgaver i går, tittet jeg litt i butikkene. Og jeg gikk forbi en linskjorte i en "burnt orange"-farge. Det var veldig vanskelig, men jeg lot skjorten bli igjen. Men den ble selvfølgelig i tankene mine, og det er en sånn skjorte som er helt perfekt, men så populær at jeg visste at hvis jeg ikke var rask nok, vil jeg aldri ha muligheten igjen. Så jeg svippet innom butikken etter jobb i dag og kjøpte med meg skjorten. Det er absolutt ikke det jeg skulle bruke penger på denne måneden, men slik ble det likevel. Jeg er litt stresset for en middag som jeg skal på med kollegene mine. Dresskoden er "pent", hvilket er vanskelig fordi det er såpass åpent for tolkning. Det jeg vet nå er at jeg ikke har lyst til å ha på meg kjole, og det er stort sett kun kjoler jeg har i skapet mitt. Jeg har to skjørt, hvor det ene er svart og det andre er ganske formelt. Vil helst unngå å ha på meg det svarte skjørtet, fordi jeg synes det passer bedre for høst/vinter. Middagen er nå på våren/starten av sommeren. Også orker jeg ikke tanken på å være kledd formelt. Jeg finner ut av det. Nå må jeg faktisk tenke på å pakke. Vi reiser i morgen tidlig, og jeg gruer meg til lang kjørevei. Men jeg har faktisk gledet meg til å samles igjen, og det er planlagt mye påskekos!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar