onsdag 30. mars 2022

Hold my hands, hold my thighs, hold my knees

Jeg hadde ennå en sånn uvel kvalme-dag på lørdagen. Så jeg måtte skippe bursdagsfeiringen. Håper at dette bare er noe forbigående og at jeg slipper flere sånne dager. I helgen fant jeg endelig tid til å spille litt Sims. Jeg hadde nemlig plutselig lyst til å spille forrige uke, og planen var at jeg skulle sette meg ned på tirsdagen. Men da var jeg jo såpass kvalm at jeg ikke klarte tanken å se på grafikken til et sånt spill. Det gikk ikke helt som planlagt, for jeg skulle lage så mange simmer som mulig for å fylle et helt nabolag. Men så ble jeg såpass lei at jeg bare begynte å spille med en av disse simmene jeg hadde laget og flyttet inn til et standard hus. Pleier alltid å bygge hus selv, men det gjorde jeg ikke denne gangen. På søndag var jeg skikkelig produktiv. Vasket og ryddet også preppet jeg mat for uken. Lagde lys lapskaus og pizzasnurrer. Jeg foretrekker å drive matlagingen etter mise en place, så jeg bruker nok mer tid på matlaging enn det som er nødvendig. Men jeg synes det er tilfredsstillende å ha alle ingredienser ferdig forberedt før jeg starter. Denne uken har jeg jobbet netter, også skal jeg faktisk ha fri resten av uken. Har fått fire timer med søvn i går og i dag, så jeg gleder meg til å kunne sove ut til i morgen. Første nattevakt var veldig hektisk. Det er lenge siden jeg har opplevd et dødsfall, så det føltes veldig spesielt ut å se noen ta sitt siste åndedrag. Hele situasjonen var heldigvis ganske så fin, så det er en veldig fin opplevelse jeg sitter igjen med. Jeg måtte en tur innom jobb i stad for å se over turnusen min. På veien hjem skulle jeg egentlig bare hente en pakke. Men så gikk jeg innom min favoritt klesbutikk og prøvde på veldig mange plagg. Jeg endte opp med å kjøpe en ny linbukse, men denne gangen i svart. Fant også litt påskepynt før jeg dro for å kjøpe meg røkt laks til morgendagens frokost. Nå skal jeg se litt igjennom Skattemeldingen før jeg gjør meg klar til å legge meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar