mandag 7. mars 2022

It’s been a fucking year. I’ve been doing my time, I’ve been working on me

Hadde egentlig planer om å dra for å returnere cardigan og yogablokk i dag siden jeg uansett skulle på personalmøte i samme slengen. Men nå er det blitt avlyst, og det frister svært lite å forlate huset. Eneste er at jeg kunne tenkt meg litt eplejuice og sjokolademelk. Jeg har også blitt usikker på om jeg skal returnere yogablokken eller ei, fordi jeg har sett at Caroline Girvin inkluderer den i flere treningsøkter enn jeg hadde antatt. Så ja, jeg kommer trolig ikke til å gjøre de planlagte ærendene mine i dag fordi de ikke haster. Jeg kan heller gjøre det etter en av de kommende dagvaktene mine. I stedet kan jeg kanskje lage en plan for hva jeg skal pakke med meg til fredagen. Det var nokså overskyet i dag, men siden jeg hadde planer om å forlate huset tok jeg på meg solkrem i ansiktet uansett. Jeg vet at jeg egentlig alltid bør ha på meg solkrem hvis jeg skal tenke på å beskytte huden. Men jeg har alltid mislikt følelsen av solkrem i ansiktet, men siden jeg fant La Roche Posay Anthelios Age Correct har jeg egentlig ikke hatt noe problemer. Så kanskje dette er året jeg faktisk begynner å bruke solkrem i ansiktet hver dag? Akkurat nå føles det i hvert fall ut som et år hvor jeg har fokus på å bli den beste versjonen av meg selv, så det kan faktisk være realistisk. I helgen hadde jeg faktisk tatt meg tid til å bruke sånn sheet-maske fremfor vanlig ansiktsmaske. Det var litt luksus, men jeg må innrømme at jeg definitivt foretrekker vanlig ansiktsmaske. I går spiste jeg middag med broderen og min kommende svigerinne. Jeg holdt på å gå forbi restauranten, men jeg skjønte det heldigvis fort. Jeg må si at jeg også var veldig heldig med at jeg akkurat rakk toget og trikken jeg hadde lyst til å rekke. Så det føltes ut som om alt var på min side. Det var skikkelig god mat, og jeg må si at det er lenge siden jeg føler at jeg har smakt såpass god mat. Jeg synes også at restauranten hadde et veldig bra konsept. Alle endte opp stappmette, og vi ruslet nedover mot Nationaltheateret. Broderen og svigerinnen hadde vel egentlig tenkt til å ta trikken, men de fant ut at de skulle slå følge med meg. Jeg kunne ha tatt trikken, men vi spiste på en restaurant som var rett ved der jeg tok bachelorgraden min, så det var en sånn veldig hyggelig gåtur. Det føles veldig lenge ut siden jeg har vært der, selv om jeg også var på skolen i forbindelse med noen av emnene mine på mastergraden min. Det er så mange minner. Dessuten synes jeg egentlig at det er veldig koselig med spaserturer på kvelden i byen. I dag er planen å trene og å slappe av, men nå ser det ut til at jeg kanskje skal på nattevakt i stedet. Ser ut som om hele arbeidsuken min egentlig blir litt annerledes, men sånn er det med covid-19 som herjer. Skal nok få til trening og avslapping likevel! Oi, plot twist. Jeg tror jeg slipper unna nattevakter? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar