fredag 25. mars 2022

Now I'm gonna dress myself for two. Once for me and once for someone new

Jeg er litt irritert på meg selv. Jeg var såpass sliten etter jobb at jeg vurderte å bare dra rett hjem, spise og deretter dra for å handle. Men jeg fant akkurat nok energi til å handle rett etter jobb. Problemet er at jeg glemte å kjøpe bursdagsgave, hvilket var den viktigste oppgaven jeg hadde i dag. Så nå må jeg gjøre det i morgen før bursdagsselskap. Uken har flydd forbi, og jeg føler at jeg nettopp sa god helg til den ene legen, men det var forrige fredag. Gårsdagens vakt på jobb ble ganske så hektisk, vi hadde flere pasienter som var ustabile, og det er aldri gøy. Heldigvis gikk det greit. I dag var det bedre fordi det var flere på jobb. Men samtidig ble ene kollegaen borte i en time, og jeg måtte ta over i mellomtiden. Heldigvis hadde jeg forholdsvis grei oversikt. Det ble en liten siste innspurt på slutten for å rekke alt jeg skulle gjøre, men det gikk fint. Kom hjem etter jobb, lagde meg kyllingwrap og spiste meg skikkelig mett. Jeg kjøpte frukt til å lage meg en fruktsalat, men jeg var såpass mett at jeg ikke orket tanken på det. Men nå skal jeg ta meg en snack før jeg legger meg. Jeg er litt sår i halsen og det føles egentlig ut som om kroppen brygger på en forkjølelse. Jeg har tatt en hurtigtest som er negativ, så jeg skal se litt hvordan formen er i morgen. Regner med at jeg bare er veldig sliten nå. Egentlig er jeg klar til å legge meg allerede, så jeg får gå og få i meg litt mat før jeg tar kvelden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar