torsdag 3. mars 2022

if kindness lives in everyone, then all it takes is standing up

Treningstøyet jeg bestilte kom ganske så raskt. Kjøpte avbildet sett i marineblått, og jeg er så fornøyd. Jeg har hatt litt pause fra marineblå, men i det siste har jeg fått sans for fargen igjen. Det er kanskje litt feil tidspunkt nå som det offisielt er vår, og jeg helst vil finne frem farger igjen. Men jeg kan ikke akkurat si at hjernen min er den mest logiske. Jeg sov nesten i ti timer i natt, og det trengte jeg virkelig! Gjorde litt meal prep mens jeg ventet på at eggene mine skulle koke. Det er alltid luksus å kunne ha en sen og lang frokost. I dag ble det kokte egg og røkt laks på knekkebrød. Jeg var sannsynligvis litt distre i butikken i går, for jeg glemte å kjøpe et par greier. Får se om jeg gidder å dra innom butikken i morgen. Det haster heldigvis ikke. I dag har jeg sittet litt ute i solen mens jeg rengjorde vinterskoene mine. Jeg må nok bruke vintersko en stund til, selv om det nå tilsynelatende skal være vår. Men de var så tilskitnet at jeg syntes det var på tide. Det var dessverre ikke like varmt i dag, men jeg er likevel takknemlig for å ha kunne sitte ute i sola. Jeg føler meg litt som en Sims, hvor arbeidsuken har medført at alle behovene mine nærmest er røde, men at denne fridagen har bidratt til at alt er blitt grønt igjen. Nå skal jeg prøve på litt klær og prøve å bli inspirert av garderoben min igjen. Etter det skal jeg prøve meg på en ny treningsøkt. Har nemlig bestemt meg for å følge Caroline Girvin sitt treningsprogram som hun holder på med nå, bare at jeg ikke følger planen hennes om fem dager med trening og to dager restitusjon. Blir vel heller omvendt for min del. Det skal bli tapas til kvelds, og jeg gleder meg sånn! Små gleder altså.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar