torsdag 5. mai 2022

I don’t wanna move on. I don’t wanna know what it’s like when you’re gone for good

I går hadde jeg en ganske produktiv dag. Jeg stod opp relativt tidlig, spiste frokost, og begynte deretter på meal prep. Jeg har i det siste hatt lyst til å lage couscous-salat og "crushed cucumber salad". I går hadde jeg endelig god nok tid til å lage begge rettene, og jeg er så fornøyd! Jeg må si at jeg elsker agurk for tiden. Tror det er fordi det er blitt varmere dager, og kroppen har lyst på mer væske. Etter et par timer med matlaging i går, gjorde jeg en treningsøkt fokusert på lower body, og den var tøff. Tror nå at jeg med sikkerhet kan si at det er de treningsøktene med fokus på lower body som gjør meg mest svett. Til og med i sammenligning med kondisjonsøktene. Nå burde jeg egentlig skjønne at jeg alltid må ha et håndkle tilgjengelig til disse øktene. I dag har vært en ordentlig fin dag på jobb, det var helt greit med arbeidsoppgaver. Jeg fikk holdt quiz for kollegene mine, men det ble dessverre litt for lett quiz. Jeg så over den i går og så allerede at de fleste kom til å få full pott eller nærme full pott. Det er en sånn standard quiz som ikke er laget selv, men da jeg så over den i går var det såpass sent at jeg ikke gadd å lage egen. Så det ble et par ekstra runder for å se om jeg kunne finne en vinner. Men tilslutt måtte jeg faktisk gå for loddtrekning. Tror premien falt i god smak, så det var gøy. Nå kjenner jeg at jeg er ganske sliten, så jeg skal faktisk legge meg litt i sengen. Jeg skulle egentlig jobbe på dagen i morgen, men jeg er blitt forskjøvet til kvelden. Så jeg får litt ekstra tid til søvn. Føles definitivt ut som om det er det jeg trenger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar