søndag 8. mai 2022

I can't tell you how much I'll miss those soft lips. I'll reminiscе about the good times that we had

Herregud, for en skikkelig bra dag det ble i går. Det var sol, men så ble det litt overskyet. Det gjorde meg egentlig ingenting. Etter å ha dusjet og ordnet håret mitt, satte jeg meg ned for å påføre litt sminke. Tok til og med på en bitteliten dæsj av maskara, og da betyr det at jeg faktisk har gjort litt effort for å pynte meg. Hadde egentlig tenkt til å åpne en flaske vin mens jeg sminket meg, men jeg fant liksom ikke en flaske jeg hadde lyst til å smake på. Og i etterkant kan jeg være glad for at jeg ikke tok meg et glass eller to før jeg dro. Jeg dro på meg kjolen, og plutselig innså jeg at det var mindre enn ti minutter til jeg måtte forlate huset. Så jeg dro på meg ullkåpen min, noe jeg absolutt ikke angrer på, gikk en tur på do, også løp jeg ut av huset. Da jeg gikk av trikken innså jeg egentlig at jeg skulle til et sted jeg hadde gått forbi forrige helg da jeg og mams besøkte Monchita. Det var liksom på samme område, så det var egentlig litt fint at jeg følte at jeg var noe orientert. Jeg fulgte egentlig veldig med på Google maps på telefonen min for å sikre at jeg gikk riktig vei, for det er typisk for meg å gå meg litt bort. Men så hørte jeg noen kjente stemmer, og så opp. Da fant jeg et par kolleger. Det er egentlig komisk hvor merkelig det er å se kollegaene mine i privattøy, for det var liksom flere øyeblikk hvor det tok meg litt tid før jeg kjente igjen folk. Nå skal det sies at alle var ekstra pyntet også, noe som gjør det mer vanskelig. Kvelden startet med litt "mingling" i barområdet, før vi omsider satte oss ned for middag. Under middagen var det flere taler, og jeg kjente at jeg hadde smilt så mye at jeg var sår i kinnene. Det var en skikkelig god middag, og jeg var glad for rødvinen min fordi den passet perfekt. Det ble litt bobler, vin og èn shot. Jeg har egentlig sagt farvel til shots. Men det føles liksom riktig ut til helt spesielle anledninger. Så jeg sa til den ene kollegaen min at hun når som helst kunne bestemme at vi skulle ta èn shot. Hun har tidligere holdt fest som endte opp med at jeg ble black out drunk. Jeg ble veldig glad da hun bestemte at vi skulle ta shot før midnatt. Og det var naturligvis en del andre som skulle være med på shot da de hørte at jeg hadde avtalt dette tidligere. Så da var det bare å stelle seg i linje. Jeg hadde litt sånn instant regret, og jeg tok meg et glass med vann etterpå. Men jeg fikk på en måte bekreftet igjen at shots er en dårlig ide for min del. Det tok meg kanskje en og en halv time før jeg følte meg upåvirket igjen. I gjengjeld hadde jeg det jo absolutt veldig gøy. Det ble mye dans, og jeg prøvde naturligvis å forsikre meg om at alle skulle være på dansegulvet minst en gang. Og jeg er sikker på at jeg fikk til det. Etter hvert forflyttet vi oss til et nytt sted som ikke var helt min "vibe". Om jeg ikke liker musikken på et utested, så er det litt vanskelig å kose meg. Etter å ha hengt med kollegene mine i syv timer, så takket jeg for meg og dro hjem. Og det var i dette øyeblikket jeg var ekstra takknemlig for valget om å ha på meg ullkåpe. Jeg føler meg egentlig veldig bra i dag. Jeg var definitivt veldig trøtt da jeg stod opp, men det hjalp veldig med å få i meg mat. Også sluttet jeg jo faktisk å drikke alkohol før midnatt og var flink til å få i meg vann. Så jeg er skikkelig fornøyd med det. I dag har jeg ligget ute i solen og lest bok. Har liksom bare slappet av og kost meg. Nå skal jeg gå og lage meg en kylling-wrap til middag. Jeg må ta litt pause fra couscous-salat. Har tendens til å bli helt obsessed med ulike typer retter, også bare spise det om igjen til jeg blir helt lei. Og jeg vil helst ikke bli lei av couscous-salat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar