søndag 15. mai 2022

All that was going through my brain was your hands around my waist. You know how to do it so well

Ok, så menstruasjonssmertene ble en del verre, men som tenkt ble de nærmest borte innen kvelden. Nattevakten var ganske hektisk, og jeg var så glad for at jeg var ferdig med å dosere medisiner relativt tidlig. Etter nattevakt fikk jeg kun tre timer søvn sammenhengende. Jeg slumret i et par timer til etterpå, men jeg klarte aldri å sovne igjen. Men da klokken ble fire stod jeg opp og spiste litt mat. Tok det ganske chill, altfor chill. For plutselig var klokken mange, så jeg tok en rask dusj og kledde på meg. Tok på meg litt sminke og husket heldigvis å ta med meg gave, også var det bare å dra. Skulle i bursdagsselskap til en kollega som 1. jeg aldri har vært hos før, 2. aldri har hengt med utenom arbeidstiden, 3. og jeg dro på en måte "alene". Men jeg rakk ikke tenke så mye på det. Dessuten føler jeg at jeg har veldig mange erfaringer med å møte nye folk i en mengde hvor jeg kun kjenner en person. Det er klart at noen ganger føler jeg definitivt ikke for å være med på noe slikt, men innimellom har jeg mine øyeblikk hvor jeg er litt mer utadvendt. Dette var et slikt tilfelle. I og med at jeg ikke har vært hos kollegaen min før, måtte jeg følge Google Maps som tilsynelatende ville ha meg til å gå igjennom en hage. Etter å ha gått litt frem og tilbake fant jeg endelig ut at det faktisk var en legit sti, men jeg gikk liksom halvveis igjennom en skog. Så det var spennende. Det begynte å regne litt på slutten så da var det bare å finne frem paraplyen. Innen da hadde jeg heldigvis i stor grad skjønt hvor jeg skulle. Visste ikke hvilken etasje jeg skulle til, men jeg hørte at døren åpnet seg, så jeg fulgte bare lydene. De fleste hadde samlet seg på et sted, så mens kollegaen min tok i mot flere nykommere gikk jeg for å hilse på de andre. Jeg fikk ordnet meg en drink og gikk og satte meg med de andre. Alle var veldig imøtekommende, så det var ikke et problem at jeg ikke kjente noen (annet enn kollegaen min). Det var en veldig hyggelig kveld selv om jeg et par sekunder etter første drink klarte å søle et par dråper på mine hvite jeans. Det ble faktisk mange nye drinker jeg aldri har smakt før, og alle var faktisk veldig gode. Snakket med mange ulike folk, og noen ganger er det så deilig å møte folk som er helt annerledes eller har valgt en helt annen vei enn deg selv. Omsider begynte det å nærme seg midnatt, så jeg dro hjemover fordi jeg skulle jo på jobb på lørdag. Fant frem til t-banen, selv om jeg måtte stoppe opp et par ganger. Jeg var hjemme før klokken ett, men jeg klarte ikke å sovne før klokken nærmet seg tre. Det er vel sånn søvnmønsteret mitt blir etter nattevakt. Gårsdagens kveldsvakt var egentlig skikkelig fin selv om jeg hadde veldig lite lyst til å dra på jobb. Jeg gikk innom butikken først fordi jeg fant ut at jeg også var nødt til å kjøpe kroppssåpe i tillegg til bær til pavlova. Så jeg fikk ordnet det i går. Problemet var at jeg ikke fant noen fine jordbær, men det får bare være. Jeg sovnet klokken ett i går, så jeg var egentlig veldig fornøyd med det. I dag har jeg ryddet og vasket. Jeg har skiftet til mitt hvite sengetøy, og jeg gleder meg til å legge meg i sengen. Dette har vært en ordentlig sånn "day off", og jeg har slippet å stresse over alt jeg skal rekke. Nå er planen å trene, også skal jeg ta meg en dusj; ha på ansiktsmaske, smøre meg i body butter og ordne neglene mine. Skikkelig pamper session, for det trenger jeg nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar