lørdag 15. april 2023

I'm a sucker for the way that you move, babe. And I could try to run, but it would be useless. You're to blame. Just one hit of you, I knew I'll never, ever, ever be the same

Som forventet dro jeg på kveldsvakt i går, dog jeg ble varslet veldig sent. Jeg har personlig aldri opplevd å bli varslet såpass sent, men siden jeg egentlig var veldig forberedt på alt dette, gjorde det egentlig ikke så mye. Eneste var jo at jeg ble litt sen, men jeg fikk skyss til jobb av paps. Det var egentlig en ganske fin vakt jeg hadde, men så var jeg egentlig ikke ute i avdelingen da. Satt hovedsakelig hos èn person, og vi hadde egentlig veldig gode samtaler. Jeg er jo egentlig aldri en-til-en på avdelingen min, så det føles litt spesielt ut i sånne caser. Får så god tid til å utøve omsorg og bare generelt holde en person i selskap. Så det var egentlig veldig hyggelig! Gikk hjem i regnvær, og litt etter jeg hadde gått inn i huset begynte det regnværet å bli om til snøvær. Ble nesten litt satt ut, fordi jeg egentlig hadde bestemt meg for at snøen var eller er ferdig for nå. Jeg stod opp litt sent i dag, men jeg var ganske bestemt på at det var visum-dagen i dag. Må liksom stålsette meg litt før jeg begynner en slik prosess. Tok til og med meg strikketøyet ned til stua i tilfelle jeg skulle ha behov for å slappe av litt. I tilfelle det ble litt for frustrerende. Og ja det ble ganske frustrerende, men jeg måtte bare stoppe opp for å strikke en gang, og det var etter jeg var ferdig med den første søknaden. Men jeg har altså brukt hele dagen min på å gjøre dette. Det er faktisk ingen overdrivelse heller. Jeg hadde liksom håpet på å bli ferdig litt tidlig slik at jeg kunne bruke resten av kvelden på å spille sims, men nå er det blitt såpass sent at jeg føler at jeg ikke bør spille nå. Men ja, kanskje jeg likevel skal gjøre det. Blir liksom en måte på å de-stresse litt? Ble ingen treningsøkt på meg i går eller i dag i hvert fall. Så da  det bli i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar