tirsdag 25. april 2023

nobody gets my jokes, everyone here thinks I’m fucking rude

Jeg så på Ghosted med Chris Evans og Ana de Armas, og jeg må si at jeg ble ganske skuffet. Det er en dårlig film rett og slett. De klarer ikke helt å lande på hvilken sjanger filmen skal være, og rollebesetningen var ikke bra. Chris er ikke overbevisende som en damsel in distress, og Ana er ikke overbevisende som en spion. Jeg ble faktisk nesten litt satt ut fordi de begge to er veldig flinke skuespillere. Men dette var jo verre enn en Hallmark-film. Og nå har jeg abonnert på Apple TV i en måned, og hva skal jeg se på der liksom? Kanskje jeg skal se på Spirited igjen. Det har tross alt begynt å snø igjen, så jeg har nynnet på julesanger i hele dag. Arbeidshelgen var veldig fin. Det var nok å gjøre, men gjennomførbart. I dag skal jeg gå igjennom turnusen min, legge det inn i kalenderen. Deretter skal jeg bruke litt tid på å rydde i sakene mine. Det gikk opp for meg at den dagen jeg kjøper bolig, så blir det nok en liten bolig med sparsom oppbevaringsplass. Og selv om jeg ikke er en maksimalist, eier jeg overraskende mye ting. Så det virker bare logisk å bli kvitt ting jeg ikke lenger har nytte av eller ønsker å beholde før jeg en vakker dag flytter. Jeg er en måned unna egenkapital-målet mitt, men jeg har egentlig ingen plan om å investere i bolig med en gang. Samtidig følger jeg selvfølgelig med på markedet, og akkurat nå ligger det ute en leilighet som hadde vært min drøm å flytte inn i akkurat nå. Så jeg bør nok uansett avtale et møte med banken selv om jeg kanskje ikke investerer i bolig med en gang. Men så har Marble spurt meg om å reise i år, og jeg har  lyst. Men jeg vet ikke om jeg skal bruke penger på reise i år, eller bare kaste alle pengene mine mot bolig. Du kan få alt du ønsker, men ikke samtidig, har jeg hørt. Så ja, nei, jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg planlegger også å gjøre en treningsøkt i dag, og det blir den siste økten i Caroline Girvan's Fuel program. Så nå starter jeg kanskje på Iron-programmet? Jeg er litt usikker, spesielt fordi hun også er i ferd med å lansere en app. Men det blir uansett en treningsøkt på meg i dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar