torsdag 20. april 2023

when everything you were looking for was already looking at you

Søndagens treningsøkt ble tøff fordi jeg ikke hadde gjort en "leg day" på lenge. Jeg endret litt på rekkefølgen av øktene mine forrige uke på grunn av menstruasjonen. Det siste jeg ønsker å gjøre når jeg får mensen er en "leg day". Så ja, når øktene blir tøffe tenker jeg alltid på om dette er den gangen jeg skal få rabdomyolyse eller ei. Siden jeg hadde endret på rekkefølgen av øktene mine endte jeg opp med å gjøre to "leg days" etter hverandre, hvilket var veldig lite gøy. Men på tirsdagskveld etter jeg egentlig var ferdig for dagen fant jeg litt ekstra energi klokken 21. Det var heldigvis en litt snillere økt. I dag venter en ny økt på meg, men jeg tror det er kondisjon. Så det blir fint med noe annet. Ellers kan jeg melde at visa-søknad-prosessen fortsatt er en greie. Det er så utrolig pirkete at jeg nesten har lyst til å rive av meg håret. I går laget jeg en ny søknad. Heldigvis hadde jeg alle svarene foran meg denne gangen, så det tok meg "bare" to timer å fikse alt. Deretter dro jeg innom jobb for å skrive ut dokumentene der. Foreldrene mine skal gjøre et nytt forsøk på å levere søknaden neste uke, så får jeg se om jeg endelig er ferdig eller om jeg må endre noe annet denne gangen. Jeg har hatt langfri, og jeg har byttet mellom å spille sims eller sitte ute i solen og strikke. Det har vært helt sykt fine soldager denne uken, og jeg kjøpte tilfeldigvis en ny bikini-topp akkurat før soldagene startet. Så det passet utmerket! Hadde ikke trodd at jeg skulle sitte ute i bikini-topp i april, men det har jeg gjort. Og takk og lov for at jeg fortsatt hadde litt solkrem igjen. Jeg har nylig bestilt meg ny solkrem til ansiktet, men jeg hadde ikke tenkt på at jeg også skulle ha kjøpt til kroppen. Så jeg får skrive det opp på listen over ting jeg må bestille/kjøpe. Det har vært bra for kroppen å få litt solstråler igjen, føler meg automatisk mye bedre. Jeg har også fått strikket igjennom et helt nøste på ganske kort tid, så jeg er generelt fornøyd om dagen. Jeg skulle gjerne hatt litt mer tid til å spille sims. Trodde jeg var ferdig etter at jeg oppnådde målet om 10(!) barn, men de får jo bare nye ønsker hele tiden. Så nå har jeg egentlig bestemt meg for ett siste barn (nr. 11) som jeg skal spille videre på. Så får mine originale sims bli gamle. Det er ganske mange forskjellige navn jeg har måttet finne på, og jeg lot meg inspirere av en influenser som på tull (håper jeg) kaller datteren sin for Chickenleigh. Det 11. barnet er ikke født ennå, så jeg har litt tid på å tenke på et artig navn. Nei, nå skal jeg ta på meg treningstøyet og komme meg i gang. Kanskje jeg får litt tid til sims senere? Tviler på det, men det kan kanskje være motivasjonen min likevel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar