tirsdag 4. april 2023

I can't find my chill, I must have lost it. I don't even know I'm talkin' nonsense

Det føles ut som om våren faktisk er her nå! Jeg satte meg jo faktisk ute i solen på søndagen, og det er alltid et godt vårtegn. I går var første vakt tilbake på jobb, og jeg følte meg kanskje litt desorientert i starten. Men så kommer liksom alle muscle memories inn og alt går som normalt. Glemmer innimellom hvor mye jobben min handler om logistikk. Føles liksom innimellom ut som om jeg er en kundebehandler og skal ordne at ting kommer seg fra a-å. I går var det mye logistikk å ordne, men det gikk seg til. Måtte ta meg litt mat før jeg dro fra jobb fordi jeg hadde planer om å handle. Jeg ordnet først litt sjokolade til påskeegget mitt. Det er et ganske lite påskeegg jeg har, men all sjokoladen i den kommer nok til å vare i mange uker fremover. Men jeg tenkte at siden det blir mye jobb denne påsken, så kan jeg i hvert fall prioritere et bra påskeegg. Jeg handlet også en del mat fordi det er så mange helligdager og stengte butikker i nærmeste tid. Men det er jo også begrenset hvor mye jeg klarer å handle om gangen. Jeg kjøpte meg også et par nye strikkepinner, men det viser seg at jeg har akkurat de samme. Så jeg får dra og returnere de i morgen etter jobb. Har nemlig bestilt meg garn. Gjorde det rett før jeg skulle legge meg for et par dager siden, og det føltes derfor litt ut som om jeg bare hadde drømt at jeg gjorde det. Men neida, garnet er på vei. Og jeg gleder meg til et nytt strikkeprosjekt som ikke er et skjerf. Har jo egentlig bestemt meg for at jeg ikke kan strikke flere skjerf eller ting til meg selv, hvilket er hvorfor jeg ikke har strikket på mange måneder nå. Jeg hadde egentlig lyst til å dra på kjøpesenteret i dag for å handle et par ting jeg ikke fikk plass til i går, men jeg venter også på et par pakker. Antar at jeg først kan hente de i ettermiddag eller i morgen. Så da kan jeg like godt bare vente til i morgen etter jobb. I dag skal jeg preppe couscoussalat og ennå en pai. Ellers er planen å nyte litt sol, en treningsøkt og en dusj. En perfekt fridag kanskje?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar