søndag 30. april 2023

teach me how to touch you, tease, caress you, and please you

Vekkerklokka mi var satt på til klokken ti, men da jeg våknet halv tolv kan jeg ikke huske å ha slått av noe vekkerklokke. Jeg som skulle starte dagen tidligere! Neida, da var det egentlig bare å gå ned for å starte bakst med en gang. I dag ble det gulrotkake, og den ble suksessfull. Eneste problemet er at den er veldig søt. Vi er i utgangspunktet ikke en dessert-familie heller, så det ble et lite stykke på alle sammen. Mamma valgte i tillegg å bake to kaker, så nå er det sykt mye kake i hus. Prøvde å dytte med litt kake hjem til Monchita eller broderen. Men begge takket nei. Dagen har dessverre blitt ganske kort, og nå skal jeg straks starte Iron-treningsprogrammet til Caroline Girvan. Jeg vurderte å starte på et annet program, men det var egentlig Iron jeg hadde tenkt til å starte med i år. Så jeg føler at jeg bør gjennomføre det. Jeg har også veldig lyst til å spille litt Sims i kveld. For nå blir neste gang jeg har anledning til å spille først neste helg. Men jeg skal finne tid til å skifte sengetøy og legge meg til en rimelig tid. Så det ser nok mer ut som om jeg må vente til neste helg. Det som kanskje er veldig positivt er at det er mindre enn tre uker til den første ferieuken min dette året. Så det gleder jeg meg veldig til nå. Arbeidsuken neste uke er litt travel, og det blir ikke bedre av forkjølelse heller. Jeg får bare håpe på at det går greit. Det er tross alt starten på mai!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar