fredag 14. april 2023

every inch of you, therе's something new f'ing me up

Så var påsken over da. Jeg hadde fri i helgen og fikk satt meg litt ute i sola. Det var veldig deilig, fikk skikkelig vårfølelse. Ellers fikk jeg menstruasjonen min omtrent akkurat da Clue-appen hadde sagt at den skulle komme. Da ble jeg ganske imponert. Det har vært litt lange dager på jobb denne uken, men mye av det har vært på grunn av fag i forkant eller etterkant av jobb. Har liksom vært litt tilbake på skolebenken føles det ut som. Spesielt fordi jeg har vært på det samme auditoriet hver dag. Nå har jeg langfri, men jeg tror kanskje jeg må jobbe i kveld. Får se hva dagen venter. Ellers kunne jeg tenkt meg å gjennomføre en treningsøkt i dag. Jeg fikk endelig garnet mitt i går, så jeg begynte på strikkeprosjektet mitt med en gang. Det er et nokså tynt garn, så det kommer nok til å ta meg ganske lang tid før jeg blir ferdig. Men så er jeg også litt usikker på om jeg har nok nøster. Ellers kan jeg melde om at jeg plutselig ble inspirert til å spille The Sims. Når jeg endelig legger fra meg Runescape, som jeg synes er et altoppslukende spill, så beveger jeg meg til The Sims liksom. Tror alle som har spilt The Sims kan være enige i at man mister oversikt over tiden. Du tror du har spilt i 40 minutter, men så viser det seg å være over to timer. Jeg har planer om å spille litt nå som jeg har fridager, men om jeg kjenner meg selv godt nok så blir jeg lei etter at min nåværende Sim er "ferdig" med livet. Og det er nok ikke så altfor lenge til. Skal prøve å hjelpe foreldrene mine med å søke visum i dag, og det er visst blitt en elektronisk prosess. Det er kanskje litt enklere egentlig, når jeg tenker på det. Samtidig er det å søke visum alltid en utfordrende prosess. Over den siste tiden siden jeg sist skrev et innlegg på bloggen har jeg tilsynelatende blitt obsessed med Shawn Mendes, og derav kjærlighetshistorien hans og Camila Cabello. Jeg hørte nemlig igjennom albumet hans, Wonder. Trodde jeg hadde hørt det, men tydeligvis ikke. Det er liksom litt hjerteskjærende å høre på et album, hvor alle sangene handler om hans forhold til Camila. Det er liksom alle emosjoner som oppstår i startfasen av et forhold. Det er nesten så jeg kan høre forelskelsen liksom. I gjengjeld har jeg også hørt på Camila sitt seneste album, og det er jo en del sanger som sannsynligvis handler om etter bruddet. Og det er også veldig hjerteskjærende å høre på. Samtidig har jeg hørt på sangen hennes Never Be the Same som egentlig ikke handler om Shawn, men jeg synes de begge to er veldig flinke på å lage sanger som representerer en altoppslukende forelskelse. Innledningsfasen liksom, infatuation. Men ja, fra utsiden er kjærlighetshistorien deres litt som fiksjon som jeg gjerne kunne ha lest en bok om (med fiktive karakterer da). 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar