fredag 28. april 2023

you know this man ain't shit without you in the interior

Jeg synes kanskje ikke at jeg ble kvitt sånn veldig mye på tirsdag, men det ble en full pose. Gikk kun igjennom alt jeg eier av interiør (unntaket er julepynten som befinner seg i kjelleren). Også kom jeg på at jeg også har mye klær, bøker og dokumenter. Men jeg tror det kanskje er mye jeg faktisk ønsker å beholde. Skulle gå igjennom alle brevene mine, men det ble litt sent og jeg ble rett og slett sliten. Jeg synes også at brev er ganske sentimentale, så jeg lot de være. Planen for onsdag var egentlig å endelig spille The Sims, men så ble jeg ringt fra jobb og jeg måtte hoppe i dusjen for å gjøre meg klar. Jeg følte meg litt dårlig på onsdagskvelden, men jeg tenkte ikke sånn veldig mye på det. I går var jeg ikke helt i form, men jeg dro på jobb likevel. Kjente utover dagen at jeg ble verre. Har pådratt meg en ordentlig forkjølelse altså, hodepine og skikkelig sår hals. Hadde planer om å svinge innom butikken etter jobb i går, men jeg var såpass svimmel at jeg ikke turte. Førsteprioriteten var å komme meg hjem trygt. Jeg spiste litt kyllinggryte, lurte i meg litt paracet og gikk og la meg i sengen. Det er sjeldent at jeg faktisk tar medisiner, men jeg kjente at jeg helst bare ville bli ferdig med symptomene mine i går så fort som mulig. Vanligvis lar jeg ting bare gå sin gang. Jeg er litt sur på kroppen, for nå synes jeg at jeg har vært mye syk. Men men, jeg håper at jeg kanskje er ferdig med forkjølelsen til starten av neste uke. I dag skulle jeg helst vært innom butikken for å hente pakke og å ordne ingredienser til kake. Skulle også handlet mat til neste uke siden det blir en travel arbeidsuke. Men jeg må ærlig innrømme at jeg fortsatt føler meg ganske fæl. Er fortsatt tidvis svimmel, men kanskje jeg blir litt bedre utover dagen. Nå tror jeg seriøst at jeg må legge meg litt tilbake i sengen, hvilket er veldig kjipt. Sola er tilbake, og jeg har så mange ting jeg skulle ha gjort, og ting jeg har lyst til å bruke fridagene mine på. Nå føles det ut som om jeg bare bruker langfri på å være syk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar