fredag 10. november 2023

he's got the sexuality of a man who can take a room and drown it out

Nattevaktene mine har egentlig vært veldig fine, så jeg er veldig fornøyd med det. Men det er absolutt blitt ganske lite søvn på meg. I tillegg kom menstruasjonen på min første nattevakt som en overraskelse. Jeg er helt ærlig ganske stresset for tiden. Jeg har presentasjon om en uke og jeg er ikke ferdig med å redigere den. Har ikke gått igjennom hele fordi det skal være en presentasjon som varer i ca. en time. Så det tar jo lang tid for hver gjennomgang. Siden manuset ikke er ferdig, er heller ikke PowerPoint klar. I tillegg prøver jeg å få til en quiz som del av presentasjonen. Jeg har en versjon i papirform som er ferdig, men jeg vil helst ha en elektronisk quiz. Men jeg har funnet ut av at jeg er ganske dårlig på ting som er litt utenfor min teknologiske rekkevidde. Så det er litt frustrerende. Men jeg har et håp om at det skal gå likevel. Førstepremien er jo uansett sikret. Alt går nok i boks, men når det kommer oppå livet som allerede er travelt hvor jeg prøver å ha en balanse mellom jobb, restitusjon og trening, er det litt utfordrende. Jeg har også flere planer denne helgen med blant annet Monchita som kom på besøk i går. I morgen har jeg planer om å bake kanelboller til Oyster. Skal stikke innom henne, med ubakte boller. For jeg synes de er best ferske, og jeg får nok ikke transportert de raskt nok før de er avkjølt dersom jeg baker de i egen ovn. Så skal jeg spise middag med Marble til kvelden - jeg får be henne om å møtes litt sent slik at alt går opp. På søndag må jeg få gjort en treningsøkt, også skal jeg og Monchita prøve en ny restaurant. Det blir spennende. Så foruten å jobbe med presentasjonen min i dag, så har jeg jo starten av neste uke til å jobbe videre med presentasjonen. Jeg blir nok bare glad når neste uke er over. For jeg har i tillegg ganske mange vakter neste uke, så jeg tror generelt at det blir slitsomt. Så kan jeg kanskje slappe av litt. Stresset og menstruasjonen vises i ansiktet. Skikkelig kviseutbrudd. Jeg lurer på om det også delvis skyldes at jeg har byttet nattkrem fra en som er oljefri til en med olje i. Jeg har egentlig alltid brukt sistnevnte, men så klarte jeg ved feiltakelse å kjøpe en oljefri versjon av nattkremen min. Men jeg må si at den gav mersmak. Så nå skal jeg nok bestille den slik at jeg kan variere ut ifra det jeg føler huden har behov for. Jeg tror hovedsakelig at det er hormonelle årsaker til utbruddet, for de kom over natten samtidig som menstruasjonen plutselig dukket opp. Jeg har også veldig lyst på salt mat for tiden. Gi meg gjerne litt pommes fritz nå! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar