fredag 24. november 2023

I'm dreaming of a place I cannot explain, so let me sleep on my train

Jeg hadde vel egentlig planer om å ordne de siste julegavene i dag. I tillegg er det en sosial happening med kollegene mine som jeg halvveis har sagt at jeg skal delta på. Men akkurat nå kjenner jeg at motivasjonen til verken er helt borte. Jeg fikk sovet ut lenge i dag, noe kroppen hadde et stort behov for. Gårsdagens vakt på jobb var fin altså, men det var veldig vanskelig å stå opp til vakten min. Det var absolutt behov for de tre alarmene jeg setter på når jeg skal på en dagvakt. Jeg gjorde en treningsøkt med fokus på kondisjon, og deretter en økt med fokus på abs. Det var deilig å ta en dusj og føle meg ren etterpå. Sikker på at kombinasjonen av alt medførte at jeg fikk veldig god søvn i natt. Jeg har bestilt kasserollen jeg har sett på selv om det svir å bruke såpass mye penger på en kasserolle. Må bare minne meg på at jeg ønsker å berike livet med kvalitetsutstyr der jeg har muligheten. Eneste er at jeg bestemte meg for å velge klikk og hent, så nå må jeg dra til butikken for å hente varen. Butikken er i byen, og dersom jeg hadde valgt å møte kollegene mine i kveld, så kunne jeg kanskje ha hentet pakken først. Men jeg har ikke akkurat lyst til å drasse med meg en pakke på en pub. Jeg og Marble skal på vinfestival neste helg, så da kunne jeg også ha hentet pakken. Men eventet slutter akkurat når butikken stenger. Og jeg har heller ikke lyst til å drasse med meg en pakke på vinfestival. Så jeg tror jeg får la det være en oppgave til mandag. Får lage meg en liste av ærender som må gjøres på mandag. Vet i hvert fall at jeg må begynne å tenke på å sende gavene til Lynx og co om ikke så lenge, slik at de får pakken før juleaften. Det har vært ganske vakkert vær i dag med sol og stort sett blå himmel. I tillegg har det vært varmere temperaturer. Men jeg har bestemt meg for å holde meg inne i dag. Skal bare slappe av og nyte fridagen min. Det er tilbake på jobb i morgen tidlig, så jeg har helst lyst til å bruke dagen på restitusjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar