søndag 12. november 2023

Wherever you go, I'll follow you home. I'll always be your ghost

Blæh, føles ut som om jeg er i en evig sirkel med stress. Men det er JEG som delvis tar på meg flere ting å gjøre. I går stod jeg opp "tidlig" for å snu om døgnet igjen, og jeg må si at det var veldig vanskelig å tvinge seg selv til å stå opp. Jeg måtte starte dagen tidlig fordi jeg hadde planer om å bake kanelboller, hvilket alltid tar lenger tid enn jeg tror. Det tar ca. fire timer. Jeg dro med ustekte boller til Oyster og hadde egentlig kun planer om å droppe de off. Hadde til og med fortsatt på meg kåpen min inn, men så tok jeg den av. Og Oyster syntes det var urimelig å forvente at jeg bare kunne komme inn og dra ut igjen. Vi hadde en catch up som varte i to og en halv time, hvilket jeg fortsatt synes var en bra tid. Jeg tok bussen hjemover igjen, og innen klokken er fire så er det jo faktisk veldig mørkt om dagen. Jeg var hjemme i 17-tiden, stappet i meg litt mat og gjorde meg klar for å forlate huset på ny. Det er veldig uvanlig for meg å "booke" to ting på samme dag, men jeg hadde egentlig laget planer i hodet mitt om å levere kanelboller til Oyster før hun fødte. Den tanken hadde jeg allerede forrige uke, så det var noe jeg absolutt ønsket å gjøre. Og da Marble sendte meg en melding for å høre om vi skulle møtes, så tenkte jeg at jeg ikke ønsket å si nei til det. Føles på en måte ut som evigheter siden vi sist så hverandre, men når jeg tenker på det, var det vel sist i slutten av september? Men ja, vi hadde planer om å dra på en restaurant, men det var lang kø og den skulle stenge om ikke så lenge. Vi ble begge to overrasket over stengetid på flere av restaurantene i omegn, for det var en lørdagskveld. Vi endte opp på Munch brygge, og jeg smakte på Grappa for første og kanskje siste gang. Jeg hadde ikke helt sett for meg at det er ren sprit, men det burde ikke ha overrasket meg. Jeg slo også til med en Limonchello-dessert, så det ble litt alkohol på meg i går. Jeg gikk også med ett av mine nye boots. Jeg bestemte meg i går kveld for å beholde begge bootsene, fordi jeg synes begge tilfører noe jeg har behov for i garderoben. Så jeg gikk med mine boots med hæler i går, og det er utrolig lenge siden jeg har gått med hæler. Jeg tror faktisk det er snakk om år, så det var en uvant følelse. Jeg kjenner på kroppen at det ble alkohol i går, men det uttrykker seg mest i at jeg er ekstra trøtt. Nå skal jeg prøve å gå igjennom presentasjonsmanuset mitt en gang og se om jeg ikke kan fullføre det. Deretter skal jeg trene og ta meg en dusj. I kveld blir det meze, hvilket jeg gleder meg til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar