søndag 5. november 2023

I'll pay the price, I'll sacrifice. That's on my love

Jeg er ikke klar for at det skal være siste fridagen før ny arbeidsuke. I går ordnet jeg de resterende gavene. Eneste er at jeg ikke sendte pakken til Lynx. Jeg orket ikke tanken på å gå ut av huset igjen når jeg uansett skal i retning posten i morgen. Så jeg får levere pakken før jobb i morgen. Jeg hadde også egentlig planer om å gjøre en treningsøkt i går. Men i stedet spilte jeg Sims fordi jeg tilfeldigvis begynte å se på Dan and Phil gaming-kanal på Youtube. De har spilt mye Sims igjennom årene, så det at jeg så på de videoene som bakgrunnsstøy, påvirket tydeligvis underbevisstheten. Så det ble Sims nesten hele dagen i går. Jeg hadde fortsatt lyst til å spille Sims hele dagen i dag, men jeg tillot meg selv to timer slik at jeg kunne oppnå ønsket til Sim'en min om å få ti unger. Har brettet litt klær og skiftet sengetøy, og nå skal jeg straks gjøre den treningsøkten jeg hadde lyst til å gjøre i dag. Det blir low-impact cardio og core-trening. Har måttet gi med med joggingen nå som været har blitt som det er. Jeg har ikke utstyr til å jogge på vinteren, og det er ikke noe jeg har lyst til å investere i heller. Den siste treningsøkten jeg gjorde denne uken hadde blant annet fokus på magemuskler, og selv om jeg kan kjenne at jeg har magemuskler under magefettet, så trener jeg sjeldent abs/core. Så jeg klarte egentlig ikke å gjennomføre noen av øvelsene feilfritt. Måtte gi meg ganske tidlig for hver øvelse. Jeg tror også at min svake kjernemuskulatur er en hindring til å klare å utføre ordentlige push-ups. Jeg har med andre ord en vei å gå når det gjelder kjernemuskulatur. Det gjelder vel også nedre rygg som føles svakere ut enn resten av kroppen. Men jeg er ikke så flink til å gjøre spot-trening, for hva er vel det gøye i det? Men i dag så skal jeg faktisk gjøre litt øvelser for kjernemuskulaturen. Ellers skal jeg lage litt mat, og deretter ta meg en dusj. Blir deilig å legge meg nydusjet i nytt sengetøy. Jeg gruer meg til uken som kommer fordi jeg har nattevakter og i tillegg må prøve å gjøre meg ferdig med presentasjonen min som skal vare i en time. Ikke for å nevne det faktum at jeg må øve meg på presentasjonen. Monchita kommer på besøk. Også har det vært èn uke med snø, og jeg føler meg allerede ganske ferdig. Kjenner jeg gruer meg til sånn tørr snø. Jeg får grøssinger av å tenke på lyden av å gå på sånn snø. Samlet utgjør disse faktorene til at jeg ikke ser frem til uken som skal komme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar