onsdag 22. november 2023

I make believe that you are here. It's the only way that I see clear

Det ble en tøff treningsøkt i går. Det føles ut som evigheter siden forrige økt, også skulle jeg gjøre en full body-økt som virkelig testet grensene mine. Måtte ta lengre pauser enn det som var satt av slik at jeg skulle klare å gjennomføre hele økten. Men jeg klarte meg, så jeg er fornøyd med hvordan det gikk. Det var en litt travel dag på jobb i dag, og jeg må si at vakten ikke gikk helt som jeg hadde forventet. Jeg ble blant annet med på en øvelse som jeg ikke trodde jeg skulle være med på, slik at jeg ble borte fra arbeidsoppgavene mine i en ganske lang stund. Og det var ikke planlagt, så jeg følte jeg mistet oversikten for resten av dagen. Så skulle jeg i tillegg gå med student og jobbe med nyansatte. Så det ble rett og slett litt kaotisk. Men vi kom oss igjennom arbeidsdagen, og jeg gikk innom kjøpesenteret etter jobb for å ordne litt greier. Jeg hentet det som blir julegaven til Monchita, ordnet julegavepapir, og ny lyslenke til juletreet. Aller helst skulle jeg gjerne ønske at vi hadde juletre med belysning på. En av grunnene til at jeg har vært så arg på å sette opp juletreet de siste årene, er nettopp belysningen. Men nå har jeg endelig bestemt meg for å kjøpe en lyslenke som tilsynelatende skal være enkel å få på treet. Nå skal jeg ikke sette opp treet før neste helg, så jeg får se hvor fornøyd jeg faktisk blir. Det blir spennende! Jeg kjøpte også et par nye putevar som egentlig er helt unødvendige, men så tenkte jeg at det er en av de små tingene i livet som gjør meg glad. Så da er det verdt å "kaste bort" penger på sånne saker. Jeg skal riktignok returnere en av pakkene med putevar-- jeg var allerede ganske usikker da jeg stod i butikken. Så jeg skulle aldri ha kjøpt putevarene, men jeg ble vel litt revet med. Nå skal jeg straks bestille julegave til paps, også har jeg endelig funnet ut av de siste to julegavene jeg har manglet. Sistnevnte får jeg ordne på fredag eller lørdag. Spørs litt hva jeg gidder, men tenk! Da blir jeg faktisk ferdig med julegavene før desember. Jeg vet jeg alltid starter tidlig, men jeg er stort sett alltid ferdig med gavene i desember fordi det er ett eller flere familiemedlem som er vanskelige å kjøpe gave til. Så det er egentlig uhørt for meg. Jeg må lage nye gavekort med julemotiv fordi jeg har gått tom, men jeg tenker at det får bli noe jeg gjør til neste uke i samme slengen som jeg setter opp juletreet. Det er greit å få litt julestemning når desember starter tenker jeg, men nå føles det fortsatt litt for tidlig. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar