fredag 3. november 2023

Take my breath, can you take me there?

Jeg har startet på julegavene, og jeg tenkte ikke på å presisere at det var julegaver jeg kjøpte på lekebutikken. Så tilgodelappene går jo ut langt før juleaften. Det betyr at det ikke blir noe bytting av de gavene, men jeg tror de faller i god smak uansett. Så jeg orker ikke å gjøre noe med det. Har allerede gått tilbake til den lekebutikken en gang for å hente paraplyen min som jeg glemte igjen mens jeg så på midlertidige tatoveringer. Jeg er straks ferdig med gavene til Volla og co, eneste er faktisk gaven til Volla. Den ene halvdelen er på vei via posten. Den andre halvdelen har jeg holdt av i butikk. Den var nemlig ikke tilgjengelig på mitt lokale kjøpesenter, og jeg tenkte egentlig at jeg skulle dra på det andre kjøpesenteret på samme shoppingtur. Men jeg ble så sliten av å bære på alt jeg hadde kjøpt. For det var ikke bare julegaver jeg handlet. Jeg kjøpte meg faktisk to par boots. Har jo lenge tenkt på at jeg må ordne meg noen boots, men de siste dagene har jeg tenkt at jeg definitivt må ordne nye som kan erstatte vinterskoene mine. Mine nåværende sko er fortsatt brukbare, det er bare at sålen har begynt å bli innmari vond. Jeg skal nok få byttet på sålene slik at jeg kan fortsette å bruke de, men jeg hadde uansett lyst på boots som jeg bare kan dra av og på uten å måtte knyte noen lisser. Det er liksom så greit å ha når man har dårlig tid. Jeg har også tenkt på at jeg skulle ordne meg noen finere boots som kan være til penere antrekk. Så da slo jeg virkelig til i dag, men nå kjenner jeg at jeg syntes det var litt vel mye. Så det er stor sannsynlighet for at de finere bootsa blir returnert. Har også kjøpt meg den formelle svarte buksen som jeg har sett på siden august. Så jeg kan si meg ganske fornøyd med kjøpene mine for denne måneden hittil. Det eneste annet jeg tenker fortsatt står i bakhodet, er en ny ullkåpe. Men akkurat nå klarer jeg ikke å finne noen ullkåpe jeg elsker. Så det får bare være. Jeg skal også ordne gaven til Lynx i morgen. Det blir fint å få krysset av en hel haug på listen min for denne uken. Ellers begynte jeg på presentasjonen min som jeg skal ha på jobb om to uker. Det er satt av ganske lang tid til meg, så jeg merker at jeg må sitte ganske mye mer med stoffet jeg foreløpig har. Jeg ser ikke akkurat frem til å ha presentasjon, men jeg har bestemt meg for å endelig ha en quiz igjen. Så i dag ordnet jeg også en liten premie til quiz-vinner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar