tirsdag 31. oktober 2023

I'll pay the price, I'll sacrifice. That's on my love

For en arbeidshelg. Det er tidvis veldig travelt på jobb, men vanligvis er det varierende nok fra vakt til vakt at man får litt pause. Men nå har det vært såpass høyt tempo de siste dagene at jeg har kjent på at jeg absolutt ikke ønsker å være på jobb. Det er såpass mye at jeg kjenner at jeg blir sint for at jeg og kollegene mine skal stå i et sånt trykk. Vet jo veldig godt at det ikke er helsefremmende med et slikt stress over lenger tid. Etter jobb i går dro jeg på butikken for å handle mat. Jeg dro også på posten for å hente en pakke. Heldigvis var paps ledig for å hente meg med tanke på størrelsen på pakken og det faktum at det begynte å snø relativt mye i går. Så dro vi videre på litt shopping sammen og kjøpte et par husholdningsartikler. Innen jeg kom hjem hadde jeg ikke spist på tolv timer. Matpakken jeg hadde hatt med meg på jobb, hadde jeg pakket tilbake i sekken uspist. Så det var ganske godt å endelig komme hjem og sette meg ned for å spise. Siden det ble såpass sen middag, så spiste jeg litt ost og kjeks til kvelds. Så alt i alt spiste jeg egentlig kun to ordentlige måltider i går, hvilket er langt mindre enn mitt daglige behov. Jeg hadde egentlig planer om å gjøre en treningsøkt i går, men det ble så sent at jeg ikke hadde nok overskudd til å gjennomføre en treningsøkt. I stedet bestemte jeg meg for avslapping og et fotbad. Jeg innser at jeg må ordne meg litt ordentlige produkter til et fotbad og fotpleie fordi føttene mine absolutt har behov for det (og fortjener det). Så det blir en oppgave for denne uken. Men det var uansett et veldig godt valg av meg, for jeg tror jeg endelig klarte å gi slipp på arbeidshelgen. Det positive med at jeg har vært så sliten, er at jeg har sovet ganske godt! I dag var jeg ganske sulten da jeg våknet, og jeg bestemte meg for at en sen frokost i dag skulle være varme nudler og egg. Nå har jeg nettopp skrevet ned mål for uken og gått igjennom forbruket for måneden. Sistnevnte var ikke så verst som jeg hadde sett for meg. Føler liksom at jeg har gjort mye shopping denne måneden. I morgen er det starten på november, og jeg vet allerede at forbruket blir nokså høyt fordi jeg kommer til å begynne på julegavene. Forhåpentligvis får jeg ordnet gavene til Volla og co slik at de kan være klare for å sendes til de. Ellers skal jeg ordne bursdagsgave til Lynx denne uken. Så jeg får ta og gjøre en rask brainstorm nå. Resten av planene for i dag er å lage en sopp- og baconpai. Skal også gjøre en treningsøkt og ta meg en dusj. Happy Halloween forresten. Paps og jeg kjøpte litt godteri i går i tilfelle det skal komme noen på døren i dag. Det ble litt folk i fjor, men nå er det jo snø og surt vær og beliggenheten på huset vårt er lite barnevennlig. Så vi får se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar