tirsdag 10. oktober 2023

look at me now, just a shadow of who I once was

Jeg endte opp med å gå igjennom klesskapet mitt i går for å rydde bort siste rest av "sommerklær". Det ble i tillegg litt decluttering av ting som rett og slett ikke passer meg lenger. Faktisk begynner min nåværende favorittjeans å bli for trange, så jeg må egentlig donere de. Men det er såpass trist at jeg ikke helt klarer å gi slipp ennå. Det er slik jeg følte det angående favorittkåpen min fra Mango som jeg omsider donerte i år. Det hadde vært fint å finne den samme jeansen i større størrelse, men det er tilsynelatende veldig vanskelig fordi det er år siden jeg kjøpte de. Jeg er i utgangspunktet veldig fornøyd med antall plagg i klesskapet, men jeg synes absolutt at jeg mangler et par "key pieces". I tillegg er det flere plagg som enten har blitt såpass utslitt at jeg synes de bør erstattes, eller at de rett og slett er blitt for små. Men alt i alt er jeg veldig fornøyd med garderoben. Resten av genserne mine ble hengt opp i går og jeg kan se frem til å kle meg varmt, selv om jeg ikke synes noe om at det er blitt kaldere i oktober. Jeg er ikke helt klar for det kalde været ennå. Nå skal jeg se over skattekortet mitt og vurdere å endre på det fordi at lønnen har endret på seg. Også er ellers planene mine å trene i dag. Det er bare at akkurat nå er jeg ikke så motivert til å gjøre noe som helst. Eneste jeg vet er at jeg ikke har lyst til å dra på jobb i morgen, men sånn er livet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar