søndag 15. oktober 2023

Give me a call if you ever get desperate. I'll be like one of your girls

I dag skulle jeg ha gått på tur, men jeg avlyste det. Denne uken altså. Ingen motivasjon til fysisk aktivitet. Ja, så har jeg gjort en økt denne uken og gått hjem fra jobb en gang denne uken. Så jeg kan i hvert fall være fornøyd med det. Jeg vet at jeg bare må tvinge meg selv til å starte en økt, og at jeg deretter finner motivasjon på grunn av dopamin-rush. Men jeg har bestemt meg for å tillate meg selv å være i en slump denne uken. Skal starte neste uke på en bedre måte. Våknet klokken ni i dag, men ble liggende i sengen til formiddagen. Spilte Runescape, fordi jeg fant et nytt område etter å ha gjennomført en quest. Nå har jeg begynt på to nye quests, men den ene er avhengig av en makker. Og jeg orker ikke tanken på å prøve å overtale, eller betale noen på Runescape for å gjennomføre en quest sammen med meg. Nei takk. Brukte heller et par timer på å bli bedre på ulike ferdigheter. Heldigvis så blir jeg relativt raskt lei av å spille spillet. Jeg har skrevet ned mine ukentlige mål, og noen av tingene jeg har på min to-do liste er å handle "essentials" som jeg har gått tom for. Skal for eksempel bestille litt sjampo og balsam. Skal også bestille håndkrem fordi det er ny årstid og hendene mine ser ut som en ørken. Jeg synes det er veldig kjipt å bruke penger på dette, men for å føle meg vel, så gjør jeg det. Har også endelig bestilt parfymen min igjen. Jeg har gått tom, også har jeg jo vært på parfyme-jakt og lett etter noe nytt. Prøvde meg på Chloe Nomade Jasmin Naturel Intense som rett og slett er for intens for meg. En ansatt på Taxfree på Gardermoen sprayet Burberry Goddess på meg, og jeg må si at det var en god reklame. For jeg tenker fortsatt på den duften. Men jeg er først og fremst en Chloe-jente, så jeg bestemte meg tilslutt å gå tilbake til parfymen min. Også får jeg gå for Burberry Goddess neste gang. Nå skal det sies at en liten parfymeflaske ofte varer meg i ca. to år. Men det er fordi at jeg ikke får brukt parfyme når jeg skal på jobb. Ja, kan nok spraye klærne jeg har på meg. Men jeg kan ikke ha på meg parfyme. Så da blir det jo begrenset bruk, men jeg ble ganske overrasket over følelsen av å ikke ha min favoritt-parfyme tilgjengelig når jeg ikke bruker parfyme så ofte. Jeg har ingen planer om trening i dag, og jeg har ikke lyst til å lage mat i dag heller. Har ikke lyst til noe, jeg. Men jeg skal ta meg en dusj, også skal jeg bestille alt det jeg ikke har lyst til å bruke penger på. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar