mandag 9. oktober 2023

wanted you to be just like the architecture of the person I made in my mind

Jeg hadde planer om at jeg skulle gjennomføre en treningsøkt i går etter at jeg gikk hjem fra jobb, men tror det holdt med den gåturen. Etter å ha spist middag la jeg meg litt ned i sengen fordi bena mine verket. Var like før jeg sovnet, men jeg klarte heldigvis å unngå å sovne. Tok meg en dusj og skiftet på sengetøyet før jeg la meg. Jeg har hatt mye avbrytelser på søvnen i natt, men jeg sov lenge. Kroppen hadde tydeligvis et stort behov for restitusjon. Hadde nok ikke trengt å ligge i sengen i timer etter at jeg våknet, men det er luksusen ved å ha fri. Det var en grei arbeidsuke forrige uke, men det var innmari mye å gjøre. I dag hadde jeg lyst til å dra på butikken for å kjøpe pasta fordi det er et måltid jeg har planlagt å lage med linguine. Jeg ville også dra for å prøve på en blazer som jeg har lyst på. Men så ombestemte jeg meg. For det første har jeg en hel rekke plagg jeg ønsker å kjøpe, men uten at jeg har en særlig visjon. Jeg har på en måte en uintensjonell "capsule-wardrobe", men jeg føler at jeg har vokst fra mange av mine basis-plagg. Så jeg skal prøve å erstatte disse. Tingen er at jeg trekkes ofte mot plagg som jeg nå synes tilhører fortiden min, men jeg føler meg ikke lenger komfortabel i disse plaggene. Så det er veldig trial og error når jeg drar på shopping. Det hjelper ikke at jeg er så bestemt på hva jeg er ute etter. Men nå har jeg bestemt meg for å lage en liste i et Word-dokument. Åh, hva skulle jeg har gjort uten Word-dokumentene mine. Ellers føler jeg meg litt gråtelabil i dag. Menstruasjonen er ganske mange dager forsinket, så det føles ut som om jeg er i en endeløs fase hvor jeg er mer hormonell enn vanlig. Når jeg endelig blir kvitt en kvise, så dukker det opp en ny. Men jeg tror faktisk at det er en bra dag for å se på en emosjonell film eller lignende, slik at jeg kan grine litt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar