onsdag 3. januar 2024

can anyone get my heart racing like it could, like it should, like it's love?

Jeg tok en pause fra trening forrige uke. Det var vel egentlig ikke intensjonelt, men heller at jeg ville prioritere å bruke tid på å henge med søsteren på de få fridagene jeg hadde. Så det betyr at gårsdagens økt føltes ekstra tung ut. Så må jeg si at Fuel-programmet til Caroline Girvan er nokså intenst med tanke på at det er høyintensitet og styrke. Jeg måtte ta ganske mange pauser i går, og vektene føltes definitivt tyngre ut enn tidligere. Dessuten inkluderer den første økten i programmet mange øvelser jeg misliker. Jeg har i tillegg hatt litt vondt i området rundt det ene kneet mitt. Vet ikke helt hva det er, men det var ikke plagsomt nok til at det ikke var mulig å gjennomføre treningsøkten. Men kan si at svetten rant fra panna mi, og jeg kjenner absolutt at jeg er støl i dag. Det tok meg flere forsøkt på å våkne i dag. Jeg har ikke helt klart å snu døgnet igjen for jeg har lagt meg nærmere kl 2 hver natt nå, men tvunget meg selv til å våkne tidlig. Det blir nok en hjelp til morgendagen når jeg må stå opp tidlig for dagvakt. I dag har jeg gått igjennom målene for fjoråret og oppsummert de. Også har jeg laget mål for nyåret. Har rett og slett komprimert noen av målene mine fordi jeg syntes mye overlappet hverandre, så jeg har gått fra 6 fokuspunkter til 4. Jeg har også delvis laget et mal for hvordan den nye notatblokken skal se ut, så nå må jeg bare ordne meg selv litt flere tusjer slik at jeg får fargekodet som ønsket. Jeg vurderte å kjøpe penner også for å fargekode de ulike fokuspunktene, men jeg tror kanskje det blir litt for vanskelig å lese. Får se litt an, for jeg har ikke helt bestemt meg ennå. Nå skal jeg ta meg en matpause, lage handleliste for i morgen etter jobb og deretter gjøre en treningsøkt med fokus på kondisjon. Kan ikke si at jeg gleder meg til en dusj, men det blir nok deilig når jeg er nydusjet og klar for sengen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar