søndag 7. januar 2024

feeling like I'm bound to fall

Jeg har aldri lagt så mye arbeid i notatblokken min før, for det er jo bare en bok med ukentlig to-do liste egentlig. Som i fjor, har jeg startet notatblokken med ett sitat, og deretter målene mine for dette året. Det jeg kanskje har gjort annerledes i år, er at jeg allerede har laget sider for forbruk for alle månedene dette året. Jeg har generelt sett laget tabeller for ulike temaer/mål allerede nå i starten av notatblokken. Jeg innså liksom at det ville være mer oversiktlig og enklere å finne tilbake til når jeg har lyst til å se på progresjon. Brukte også litt tid på å finne ut av fargebruk, og jeg endte jo opp med å rive ut et par sider for å starte på nytt. Men det var artig! Må imidlertid innrømme at hånden verker litt etter å ha skrevet intenst i mange timer. På ett tidspunkt ble Muji-pennen min tom, og jeg ble litt panisk, fordi det ikke finnes noe Muji-butikk i Norge. Har ikke gjort det på mange år, og jeg bruker vel egentlig kun Muji-pennen min til generell skriving, har vel gjort det i over ti år. Jeg ransakte arbeidsranselen i håp om å finne en annen penn, og der fant jeg faktisk to Muji-penner. Den ene var tom, og den andre hadde 1/3 blekk igjen. Og etter det er jeg altså helt tom for pennene mine. Sist jeg kjøpte nye Muji-penner var faktisk for ni år siden, hvor jeg kjøpte en pakke av 10 stykker fra Ebay. Jeg må nok gjøre det samme nå, for jeg klarer ikke helt å se for meg at jeg skal dra til noen land med Muji i den nærmeste tiden. Jeg er endelig ferdig med notatblokken nå, og jeg har fått gått igjennom alt jeg hadde planer om å gå igjennom denne uken. Så jeg føler på mange måter at jeg har fått avsluttet fjoråret og lukket det kapittelet. Det føles veldig deilig ut. Nå er jeg sånn circa klar til en ny uke og nyåret. Jeg skal gjøre ukens siste treningsøkt i dag, hvilket blir en styrkeøkt for overkroppen. Jeg må si at jeg ble helt sykt støl av treningsøktene jeg gjorde i starten av denne uken. Kondisjonsøkten trodde jeg skulle bli ganske ok, og som en liten pause fra intensiteten av de andre øktene denne uken, men den var intens. Halvveis inn i økten hadde jeg lyst til å gjøre en annen økt, men det føltes dumt ut når jeg nesten var halvveis igjennom kondisjonsøkten. Kan si at det brant i lungene, og jeg følte meg ekstra støl dagen etter. Det er gledelig at det er mildere nå, og at det kommer til å bli mildere utover uken. Jeg har gjemt meg hjemme mens det har vært opptil -26 grader ute. Greit at det skal være vinter liksom, men om jeg ikke må, så orker jeg ikke å være ute i en sånn kulde. Neste uke blir spennende med en nokså travel arbeidsuke og en temafest til helgen. Jeg må fortsatt gå igjennom antrekket mitt, selv om jeg allerede vet at jeg ikke kommer til å være helt riktig kledd med tanke på temaet. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar