fredag 22. juni 2018

cause you've been running circles 'round my mind, turning me inside out

Ettermiddagens outfit. Mismatched sokker i mine nye birkenstocks i fargen taupe suede. Nå husker jeg faktisk ikke hvordan jeg forelsket meg i akkurat denne fargen, men jeg husker i hvertfall at jeg var ganske så bestemt for å finne de. Det har vært en ganske slitsom uke, og jeg har gått overtid hver dag utenom i dag. Men jeg har klart å legge meg i god tid, jeg har mange fine kolleger, og jeg føler progresjon. Det negative ved at jobb er såpass slitsomt, er at jeg omtrent ikke orker å gjøre noe når jeg først kommer hjem. Om jeg skal oppsummere uka, så har det vært å dra på jobb, dra hjem og spise middag, legge meg mellom 22-22.30, stå opp 5.30, også dra på jobb igjen. Rommet mitt skulle blitt ryddet i starten av uka, siden jeg ikke var hjemme på søndagen før midnatt. Men siden jeg har vært så sliten, så ser det ikke ut på soverommet. Videre har jeg ikke hatt ork til å se på prosjektskissen, som forresten ble godkjent. Og jeg skjønner ikke helt når jeg faktisk skal gidde å se på den heller. Det var veldig hyggelig å møte Ale og Marble i byen, selv om det ikke var ledige plasser på den indiske restauranten, og jeg var ganske sliten. Vi spiste på italiensk restaurant istedet, og tok desserten på Paradis på Tjuvholmen. De har et ganske mye større lokale der, enn andre steder i byen, så det var veldig deilig å sette seg ned der. Vi hadde en liten diskusjon som igrunn tok over hele samtalen, og jeg måtte le innimellom, for det var liksom som å falle tilbake i gamle spor. Jeg og Marble dro hjem i 20-tiden, noe som var viktig for meg slik at jeg kunne opprettholde leggetiden min. Jobb i dag ble omtrent en fastvakt, og egentlig ikke fordi det var mye uroligheter. Men fordi det var såpass mange intervensjoner som skulle gjøres. Listen jeg skrev i dokumentasjonen min har aldri vært såpass lang. Vi tok oss pause litt senere enn ønskelig, men vi fikk heldigvis ro. Kollegaen min skar opp brød til oss, og det var mer ett loff, enn et grovt brød. Men det var like greit for meg, siden jeg sliter såpass mye med å få i meg nok mat disse dager. Jeg bruker veldig lang tid på å tygge og svelge mat, så selv om jeg har satt av relativt lang tid til frokost, så klarer jeg sjelden å spise alt jeg har planlagt å spise. Siden det har vært så travelt på jobb, så blir lunsjen innimellom forkortet, og ofte sitter jeg og tenker at jeg må spise så fort jeg kan, slik at jeg kan gå ut igjen og gjøre ferdig alt som skal gjøres. Jeg håper jo egentlig å beholde den hypotetiske vekten jeg har lagt på meg under studietider, for det har vært en glede å innse at jeg ikke trenger den minste størrelsen, eller at ting i butikker som vanligvis har for store klær for meg, faktisk passer. Etter jobb i dag dro jeg på kjøpesenteret for å kjøpe et par undertrøyer til å ha under jobbuniformen, men det ble til en liten shoppingsrunde, hvor jeg hadde med meg åtte plagg til prøverommet. Det passet veldig dårlig med tanke på at jeg ikke hadde vært på do siden 7-tiden, og i tillegg spist minimalt til lunsj. Plutselig var blodsukkeret på bånn, men jeg hadde funnet det jeg var ute etter. Også fant jeg et skjørt som jeg forelsket meg i da jeg var i Trondheim. Men den gangen (aka forrige helg) orket jeg ikke å prøve på det. Det gjorde jeg ikke denne gangen heller, men det kom med meg hjem. Hadde jeg vært mer klar i hodet, hadde jeg nok dratt for å prøve skjørtet. Istedet gikk jeg til sushi-sjappa, og kjøpte med meg det som føles ut som om en haug med mat. Jeg prøvde på skjørtet hjemme, og det viste seg å være for lite, så i morgen blir jeg nødt til å reise tilbake for å prøve en annen størrelse. Typisk. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar