lørdag 2. juni 2018

There you go, there, I said it. Don't look at me all offended, you played games and it ended

Jeg kan meddele at det å sitte halvnaken på soverommet med gardinene igjen for å ignorere finværet, og for å ikke oversteke mens jeg sitter og prøver å vurdere hvorvidt jeg er nødt til å søke om å gjennomføre forskningen min eller ei, er skikkelig dritt. I dag gjorde jeg ferdig det som teknisk sett er siste del av prosjektskissen. Etikk er svært nødvendig og relevant, men når du sitter og skriver om etikk i omtrent hver eneste skoleoppgave (eksamener og innleveringer), så blir man litt lei. Av den grunn lå jeg i senga og så på videoer av dyr i mange timer før jeg kom meg i gang med prosjektskissen. Nå gjenstår bare å lage sammendrag og redigere. Sistnevnte blir en grusom jobb, for det er mange ganger jeg har tenkt i skriveprosessen: "ja, men det får jeg bare endre på i redigeringen". Jeg har også ett tusen ord for mye, samtidig som jeg vet at jeg er nødt til å legge til et par ord i enkelte avsnitt. Så, ja, dette føles bra ut. NOT. Det er fint at jeg har fri i morgen, og at det egentlig kun gjenstår fire intense dager med å gå igjennom hele greia. I går gjorde jeg en sånn greie, hvor jeg bestilte en bukse som jeg egentlig vet blir for stor for meg, men som jeg har så lyst på uansett. Dessverre var det ingen igjen i min størrelse på nettet, og når jeg ser om det er noen igjen i butikker, så er det svært få som har igjen i min størrelse. Men hvis jeg faktisk forelsker meg i buksa, kan det hende at jeg faktisk reiser rundt for å finne den. Jada. Jeg er egentlig desperat etter å dra å shoppe, vandre rundt i butikker. Men det får vente til 1. jeg har penger, 2. jeg har tid. Det begynte å regne litt i stad, og jeg tror det har tordnet litt. Bitre meg var veldig glad for det. Men jeg er også egentlig veldig glad i regn på en sommerdag. Akkurat nå trenger vi egentlig regn i landet, hvertfall i sør. Ideelt sett hadde det begynt å pøse ned fra mandag til fredagsmorgen. Også kan det bare være sol i rundt en uke, før været daler igjen. Altså, ideelt sett er det best om været bare synkroniserer seg med mine behov. Mens jeg spiste kveldsmat, innså jeg at det er lørdag, og at jeg ikke husker sist jeg spiste sjokolade. Jo, da jeg var og besøkte Lynx og co, men det er faktisk fire uker siden. Nå har jeg lyst på sjokolademousse. Før i tiden pleide de å selge ferdig lys sjokolademousse, og jeg pleide å kjøpe med meg hjem for å ha i kjøleskapet. Du fikk liksom to porsjoner med sjokolademousse som du kunne kose deg med selv, eller dele med en venn. Disse dager finner jeg kun ferdiglaget mørk sjokolademousse. Det skal sies at jeg ikke har smakt den, så kanskje jeg må gi den en sjanse. Men da frister det heller med en boks sjokoladeis. JA TAKK. Nå går resten av kvelden til avslapning, og det er velfortjent. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar