torsdag 26. juli 2018

Oh, everybody loves a show. Lights on, they all go home

Jeg våknet litt tidligere enn jeg ønsket i dag, og det var fordi at jeg kjente at jeg hadde fått mensen. Tror jeg har ignorert tegnene, for når jeg ser tilbake så var jeg selvfølgelig i ferd med å få mensen. Enkelte ganger er det mer slitsomt å ha mensen, og for mer varierer symptomene i styrke. Så denne gangen er det moderate til sterke smerter, mens forrige nesten var smertefri. Det hjelper med en varm dusj, men det er også veldig varmt disse dager, så det er litt ubehagelig å ta en varm dusj. Så naturligvis på gårsdagens episode av Love Island i dag morges, og siden det begynner å nærme seg slutten, så er det faktisk mer og mer emosjonelt når noen må reise. Ellers så var jeg bare fortsatt trøtt, for jeg begynte nesten å grine. Det skal sies at det er mye emosjoner i programmet, og det er kanskje ikke så merkelig når en haug med mennesker plasseres på et isolert område sammen med de samme menneskene over flere uker. Om jeg ikke tar feil, gjenstår det kun fire episoder igjen. I fremtiden vil jeg sikkert se tilbake på denne sommeren som da jeg ble hektet på trash tv. Nå skal jeg slappe av litt til, før jeg er nødt til å begynne å gjøre meg klar for kveldsvakt. Gleder meg til jeg er ferdig på jobb i morgen, og det endelig er helg. Planen er å sove ut, men også få unnagjort et par greier. Neste uke blir en hard og slitsom uke som jeg helst skulle vært foruten. En hel uke med de vaktene jeg liker minst: dagvakt og nattevakt. Men det er siste uke før jeg har ferie. Når det er sagt, så starter "ferien" min med å sende søknad og jobbing med masteroppgaven min. Så det jeg egentlig har av ferie, blir en uke til syden. Også er det tilbake til hverdagslivet. Må takke meg selv for noe dårlig planlegging av denne sommeren, men det er ikke noe jeg kan endre på nå. Forhåpentligvis blir jeg ikke så veldig forsinket i planen min for oppgaven min. Krysser fingrene. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar