tirsdag 4. september 2018

I know I should've stayed, but I'm stuck tryna save you from you

På fredagen hentet jeg et par pakker, og en av pakkene inneholdt disse plakatene fra Desenio. Jeg driver som nevnt og forsøker å oppdatere soverommet litt, og det å endre på plakater eller bilder er ikke så stor jobb, men kan være veldig effektivt. Jeg falt i hvertfall pladask for disse plakatene. De er enkle, men har likevel svært inntrykk på mine sanser. I går fikk jeg for meg at jeg skulle kjøpe meg ny dyne. Jeg har brukt en dobbeltdyne de siste årene, og jeg husker ikke hva som er årsaken bak det. Den er omtrent en meter bredere enn selve sengen min, og det er ganske kostbart å kjøpe sengesett til dobbeltdyne. Også tror jeg at jeg føler et behov for å kjøpe egne ting til den dagen jeg omsider flytter ut, og at jeg slipper å kjøpe absolutt alt da. Så det er mine unnskyldninger til at jeg har bestilt meg ny dyne. Det kan jo argumenteres imot, at jeg faktisk har brukt ganske mye penger på sengesett de siste årene. Men heldigvis er det ikke helt bortkastet, da foreldrene mine fint kan ta i bruk disse. Apropos sengesett, så kjøpte jeg et nytt i går. Det var ganske spontant, men jeg ble plutselig klar over at vi kun eier ett sengesett for babiser, og at det er ganske kjønnsspesifikt for gutter. Min yngste niese (og hennes mor) kommer snart på besøk, og da tenkte jeg at det ville være fint om hun kunne få et nytt sengesett. Det jeg valgte ut er ganske kjønnsnøytralt, og det er de jeg synes er finest. Jeg tror jeg har lest litt vel mye Star Trek fanfiction i det siste, for jeg har drømt en del om Spock i det siste (og Vulkansk øl, selv om det ikke gir noe mening, da de ikke engang påvirkes av alkohol), og har blitt veldig glad i ulike nyanser av grønn. Sengesettet jeg kjøpte til niesen er i en grønnfarge, jeg kjøpte gavepapir i grønt, og mitt eget sengesett er grønt (og jeg elsker det). I dag fikk jeg gjort ferdig skolearbeidet som egentlig skulle blitt gjort ferdig i går. Også kom jeg på at jeg var nødt til å søke om lån. Så jeg har fått unnagjort litt sånne viktige ting. I tillegg kom endelig bildene jeg har fremkalt, slik at jeg kunne sette de siste bildene inn i fotoalbumet mitt. Det gir mye glede å organisere bildene og selve fotoalbumene kronologisk. Jeg kom riktignok på at mitt nåværende engangskamera har bilder fra april i år, hvilket betyr at jeg blir nødt til å ta ut noen av bildene jeg har satt inn nå. Men det får vel bare vente til den gangen jeg faktisk fremkaller bildene på engangskameraet mitt. Jeg er veldig fornøyd med dagens progresjon, men nå venter en treningsøkt på meg. Og forhåpentligvis en tidligere leggetid, da jeg synes jeg har begynt å legge meg litt vel sent. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar