tirsdag 23. juli 2019

I gotta leave and start the healin'. But when you move like that, I just wanna stay

For noen dager siden oppdaget jeg at mine Adidas Durama joggesko ser ut til å begynne å bli worse for wear. Altså, de er fortsatt helt funksjonelle, det er bare at stoffet som de er laget med er ment å være pustende. Dermed er det litt mer sårbart, og det ser ut som om stortåa straks bryter ut av de. Om skomodellen fortsatt var i produksjon, hadde jeg garantert kjøpt et nytt par. For over de tre årene jeg har hatt de, så har jeg virkelig brukt de mye. Jeg alternerer mellom de, mine Old Skool Vans, og Nike Blazer Low som hverdagssko. Durama'ene er tre år, Vans'ene er to år, og Nike er ett år. Av alle disse skoene, så er det faktisk Durama som er mest sårbar grunnet stoffet, mens jeg forventer å kunne bruke mine Vans og Nike's lenger. Likevel synes jeg at komforten jeg får med Durama gjør opp for den kortere levetiden. Men jeg er jo også en type person som forelsker meg i visse produkter eller plagg, og i stedet for å erstatte de med andre alternativ, vil jeg egentlig først og fremst velge å kjøpe akkurat det samme. Nå har jeg måttet bestille meg en annen Adidas modell som jeg synes gir relativt lik "look" og følelse. Spørs vel bare om jeg liker de i lik grad eller ei. Har uansett tenkt til å bruke mine Durama-sko inntil de virkelig ikke kan brukes lenger. Jeg sov bedre enn forventet, dog ganske lenge. Sov fra midnatt til halv syv, da jeg måtte tisse. Og deretter sovnet jeg videre til 10.45. Så jeg kan jo nesten si at jeg har sovet i elleve timer. Kroppen trengte antakeligvis søvnen, men du vet den følelsen av å sove litt for lenge, og hvordan det fører til at man blir mer trøtt? Ja, det er sånn jeg føler meg nå. Også hjelper det ikke så mye med mye varme og fuktighet. But I will survive, og forhåpentligvis får jeg satt meg ut i sola på kvelden. Jeg fikk endelig brukt den nye toastmaskinen min for andre gang i dag, da jeg gikk tom for brød over helgen. Gikk liksom innom matbutikken i går etter nattevakt, hovedsakelig for å kjøpe brød. Så det sier litt om 1. hvor mye jeg elsker brød og 2. hvor mye jeg elsker toast. Har også vasket sengesett og håndklær, og hengt de opp for tørk. Ellers har det vært en ganske chill dag hittil, og planen for de neste fire timene er vel å skrive på drøfting. Det hadde vært deilig å fått til en treningsøkt på slutten av dagen, siden jeg ikke har hatt en treningsøkt siden jeg antakeligvis startet på sommerturnusen. Men jeg får se hva jeg får til. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar