lørdag 10. desember 2022

I need some substance in my life. Something real, something that feels true

I går samlet mesteparten av kilo-gjengen seg igjen for et julebord. Tror ikke vi har hatt noe ordentlig julebord på et par år nå? Det var ordentlig hyggelig, spesielt siden jeg ikke har sett jentene på lenge. Det er rart fordi at det ofte går ganske lang tid mellom de gangene jeg ser jentene, men det føles likevel litt ut som om vi er studenter. Sugar snakket om året vi startet på bachelorutdanningen vår på, og jeg innså at det er ti år siden jeg møtte min belieber friend. Som sagt føles det tidvis ut som om vi er de studentene vi var da vi først møttes. Samtidig er det helt klart for meg at vi er blitt en voksen gjeng. Det var kanskje ekstra klart da vi satt og diskuterte ny teknologi som om vi var 60 år hele gjengen. Noe av det jeg mest ser frem til den dagen jeg får eie egen bolig er å invitere jentene til å bare henge. Spise mat og drikke vin eller brus og bare snakke. Jeg stod opp sent i går, men jeg klarte å komme meg igjennom en treningsøkt og en dusj før jeg måtte dra. Døgnrytmen er fortsatt ikke i orden, og om en ukes tid er det jo tilbake til nattevakter. Jeg la meg halv to i natt, så det er litt bedre enn forrige natt. Men i det minste føler jeg at jeg har vært nokså produktiv i dag. Jeg har fått gått igjennom resten av skuffene mine og gjort en declutter. Har også ryddet og støvsugd soverommet. Gjenstår bare å skifte sengetøy, men det skal gjøres i morgen. Har så vidt begynt på neste ukes mål, men jeg var litt usikker på hva jeg skulle skrive ned. Det er lønning neste uke, så jeg skal vanligvis overføre til sparing. Men lønnsslippen min for måneden er feil, så jeg lurer på om jeg må vente til den er i orden igjen. Jeg har litt lyst til å begynne på å skrive ned mål for neste år, gjøre en oppsummering av dette året. Lage en vision board for neste år. Men jeg tror det ennå er litt prematurt, så jeg skal gjøre det rett før nyttår tror jeg. Nå skal jeg fortsette litt med småryddingen min. Skal se litt igjennom noen dokumenter for å se om det er noe mer jeg kan bli kvitt eller rydde opp i. Ellers er det lørdag, så kanskje jeg skal sette meg ned for å se på en film og kose meg med sjokolade! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar