søndag 11. desember 2022

You only text me when you're drunk. Well, I guess that's the only time you're ever willing to love

Det ble ingen film på meg i går. I stedet ryddet- og organiserte jeg hobbyboksen min. Fikk organisert malerutstyret mitt på egen plass, også gikk jeg igjennom alle kortene mine. Så da bestemte jeg meg naturligvis for å skrive brev. Så da ble det skrevet tre brev som skal sendes i nærmeste tid. Tror faktisk det hadde vært gøy å begynne å sende julekort til folk. Jeg er fortsatt veldig glad i å sende og motta brev, og det tror jeg at jeg alltid vil være. Jeg begynte også å jobbe med målene mine for neste år selv om jeg skrev at jeg skulle vente med det. Begynte med en brainstorm, også ble jeg bare sittende og skrive over lenger tid. Jeg skal nok redigere det jeg har skrevet og få skrevet det i den nye notatboken for nyåret. Kjenner jeg gleder meg skikkelig, og det føles ut som et godt tegn på at rutinene mine kanskje faller litt mer på plass. Jeg ble nemlig ganske demotivert av den nåværende notatboken min fordi jeg eksperimenterte litt med formatet og ikke ble fornøyd. Tror jeg har funnet ut av hva jeg foretrekker nå, så det er fint! Sengetøyet er skiftet og jeg er noenlunde klar for en ny uke. I natt sovnet jeg klokken ett, så det er det jeg håper på til natten nå. Eller hvis jeg sovner tidligere, er det jo fantastisk. Jeg har nemlig dagvakt i morgen, og jeg må innrømme at tanken på det er nesten litt smertefull. Det er altså to uker siden jeg hadde en ordentlig dagvakt. Jeg hadde egentlig planer om å utføre en treningsøkt i dag, men nå føler jeg ikke helt for det. Har allerede gjort to økter denne uken, og det er egentlig det som har vært målet mitt den siste tiden. Gjør tre økter per uke dersom jeg har overskudd og er motivert til det. Akkurat nå kjenner jeg at motivasjonen ikke er helt her. Det har kanskje noe med at jeg vet at økten blir hard fordi det er benfokus. Kanskje jeg bare skal slappe av resten av fridagen min og ta meg en dusj nå? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar