onsdag 14. desember 2022

when you said your last goodbye, I died a little bit inside

Det har vært og blir en travel arbeidsuke. Tror jeg ender opp med over femti timer, hvilket aldri er optimalt for meg. Men jeg pleier å tenke på det sånn at vi alle må være med å dra på lasset for at ting skal gå opp. Jeg hadde langfri forrige uke, så denne uken har jeg tatt på meg å jobbe mer ekstra enn jeg vanligvis ville ha gjort. Jeg må ha vært passe sliten for jeg sov i over ti timer i natt. Så da jeg ble ringt og spurt om jeg kunne komme på jobb i dag, sa jeg nei. Takket heller ja til å jobbe i morgen. Det ødelegger selvfølgelig litt hvordan jeg hadde planlagt at denne uken skulle gå. For å få inn mine to treningsøkter skal jeg derfor gjøre en økt i dag fremfor i morgen. Prøver alltid å ha minst èn hviledag i mellom treningsøkter, men i går hadde jeg en økt med fokus på ben (kjenner det veldig godt i dag) og i dag er det en økt med fokus på armer som står på agendaen. Jeg skulle også gjort mesteparten av min meal prep i dag, men jeg tror jeg skal vente med den siste retten til fredag. Det vil liksom ta for lang tid for meg i dag. Jeg må jo rekke å ta meg en dusj og legge meg til en grei tid. Egentlig ønsket jeg meg tid til å slappe av og se en film i løpet av fridagene mine. Hadde også lyst til å stoppe innom butikken for flere lussekatter. Skulle også pakke ferdig den siste julegaven. Men det er faktisk jul neste uke, og da har jeg litt tid til å sitte og se på filmer og slappe av. Nå skal jeg tre på meg treningstøyet og komme i gang før det blir for sent!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar