søndag 12. februar 2023

I've loved you three summers now, honey, but I want 'em all

Før jeg la meg i går så jeg på den nye romantiske komedien med Ashton Kutcher og Reese Witherspoon. Jeg likte godt fonten og fargen på tittelen av filmen, men jeg må si at jeg definitivt har sett mange bedre romantiske komedier. Men jeg likte den på en måte likevel? Jeg har en mor som elsker blomster, men som ikke er så glad i å få blomster. Aller helst liker hun å dyrke de selv i hagen. Så til årets morsgave kjøpte jeg en rekke frø til mamsen, og det var visst rett i blinken. Soverommet er ryddet og støvsugd, og nå venter vel egentlig bare en treningsøkt på meg. Problemet er at jeg ikke helt har motivasjonen her og nå. Så jeg tror faktisk jeg skal se på en episode av Mesternes mester, for det er noe som stort sett alltid gjør at jeg har lyst til å trene. Ellers skal jeg prøve å nyte min siste fridag før syvende uke av dette året starter. Det er også neste uke (og uken deretter) at jeg skal jobbe åtte vakter sammenhengende, så jeg ser ikke så veldig frem til det. Men vi får prøve på en dag om gangen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar