lørdag 25. februar 2023

And who did I think you were when we danced in the setting sun. When you said that you’d love me forever, and I was getting ready to run

Det har vært noen fine solskinnsdager i det siste. Føles veldig ut som om våren nærmer seg fordi jeg føler at det er mer sol enn mørke for tiden. Så får man sånne fine solnedganger som eksempelvis i går. Natt til fredag sov jeg som en stein. Sovnet før jeg planla å sovne; hadde verken gått på do en siste gang, tatt ut mobilen fra laderen min eller lukket soveromsdøren. Da er jeg faktisk ganske utslitt. Trengte virkelig den søvnen. Jeg lagde pizza med paprika. Jeg hater egentlig paprika på pizza, og jeg er vel egentlig ikke så glad i pizza heller. Men jeg så på en video hvor en person lagde pizza med paprika på, og da ble jeg ganske fristet. Klarte å motivere meg selv til å gjennomføre en treningsøkt i går, men kjenner at det var en litt "svak" dag. Jeg er premenstruell, så det er kanskje derfor. Klarte liksom ikke å utfordre meg selv med å øke på vekter. Men jeg var veldig fornøyd med at jeg faktisk utførte økten, for jeg var innom tanken å bare gjøre en økt denne uken. Siden jeg sov så godt forrige natt, sov jeg litt dårligere natt til i dag. Jeg startet likevel dagen noe sent. Spiste knekkebrød med makrell i tomat på mens jeg så på gårsdagens episode av Mesternes Mester. Planen for i dag var å møte noen gamle venner som jeg ikke har hengt med på over ti år. Hun ene møtte jeg på reunion i fjor høst, men jeg har ikke hengt med henne utenom det. Så vi hadde en catch-up som varte i tre timer. Plutselig var det blitt mørkt liksom. Det var ganske hyggelig fordi alle bor i nærområdet, og vi har egentlig allerede planlagt et fremtidig møte. I morgen gleder jeg meg til å lage suppe med enoki-sopp! Jeg handlet på den asiatiske butikken på torsdag etter jobb, og jeg handlet blant annet litt dimsum/dumplings som jeg planlegger å ha i suppen min. Gøy å spise litt annet innimellom også. Jeg vet jeg har skjøvet et kjøp av sekken fra Norrøna fra meg, men i dag var jeg innom butikken for å prøve den på. Jeg fikk også en gjennomgang av selve sekken av den ansatte, og jeg er egentlig solgt. Har lyst til å kjøpe den til neste lønning, men jeg vet også at jeg skal kjøpe flybilletter. Så jeg får se hvor mye jeg får i lønn, og vurdere etter det. Ellers gikk jeg på parfymelukting, og jeg tror kanskje jeg har funnet den nye parfymen min. Jeg tenkte jeg kanskje ville falle for et helt nytt merke. Men jeg er tydeligvis en Chloé-jente. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar