onsdag 15. februar 2023

don't call this number anymore, cause I won't be there for you like I was before

I går lå jeg ganske lenge i sengen før jeg faktisk stod opp, så planene mine om å dra på butikken for å handle mat ble forskjøvet. Tilslutt ble det faktisk såpass sent at jeg lurte på om jeg bare skulle utsette det til i dag. Men jeg tok meg sammen og forlot huset. Hentet pakke på posten og sendte en rekke brev, før jeg gikk videre til kjøpesenteret. Det ble en kjapp tur inn og ut, før jeg returnerte hjemover. Hadde nokså mange varer med meg, så det ble definitivt en tregere tur hjemover. Jeg overrasket meg selv ved å faktisk ta en treningsøkt da jeg kom hjem klokken åtte på kvelden. Det var riktignok armer, så da er terskelen lavere. Jeg har jo riktignok nylig kjøpt tyngre vekter, så det har vært litt gøy å utfordre meg selv. Det føles i hvert fall ut som om jeg stadig blir sterkere i overkroppen, så kanskje det ikke blir så lenge til jeg klarer å ta en ordentlig push-up? Jeg tenkte i utgangspunktet at jeg skulle ta en treningsøkt i dag også, for å få unnagjort de to øktene jeg prøver å nå i løpet av en uke. Men jeg har brukt hele dagen på matlaging, og tenkte at jeg kanskje fortjener å ta en pause. Så jeg skal prøve mitt hardeste å gjøre en økt etter jobb på lørdag. Jeg våknet halv seks i dag morges, hvilket var en overraskelse. Visste godt at jeg ikke hadde fått nok søvn, så jeg prøvde å sovne igjen, men det gikk dårlig. Så jeg var våken til klokken var ti, før jeg sovnet igjen. Våknet etter tolv, så jeg fikk en sen start på dagen. Jeg er fortsatt ikke ferdig med matlagingen. Mangler å lage soppstuing og fiskeboller i hvit saus. Men det skal jeg straks begynne på nå. Jeg har allerede lagd ganske så mye pastasalat med kylling. Det er veldig lenge siden jeg har laget pastasalat fordi jeg ble så lei av pesto. Jeg har riktignok pesto i pastasalaten, men jeg har tynnet den ut med creme fraice, så da føles den ikke like voldsom ut. Ellers kan jeg melde at jeg endelig kjøpte meg ny joggedress som jeg er fornøyd med. Det føles ut som om jeg har bestilt så mye i det siste som jeg har returnert, så det er deilig å endelig være fornøyd med noe. Skulle helst ha funnet en joggedress til, fordi det er to joggedresser som må erstattes. Men nå har jeg en joggedress hvor sømmene har gått ifra hverandre, og en joggedress hvor sømmene er i ferd med å gå ifra hverandre. Så jeg har kanskje fortsatt litt tid på meg. Men ja, nei, nå skal jeg lage mer mat mens jeg ser på Mesternes Mester, også håper jeg på en litt bedre søvn i natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar