lørdag 11. februar 2023

Oh we are sensitive people, afraid to say the wrong thing. So I walk home alone recalling everything. Whole conversations, play by play. I thought by this age I'd always know what to say

Jeg har samlet opp en liten kolleksjon av merinoullgensere fra Lindex over flere år. Det er ullundertøy som jeg også bruker til hverdagstøy. Bruker de nesten hver eneste dag (unntaket er så klart dager hvor det er for varmt). Har også samlet en rekke tanktops som jeg bruker på jobb. Og jeg har liksom gradvis matchet disse med merinoullgenserne. Også motsatt da! På onsdag fant jeg en ullgenser i grønn, så den ble selvfølgelig med meg hjem. I går hadde jeg planer om å være litt aktiv, men så fikk jeg plutselige magesmerter som kun ville lindres ved å ligge stille. Så da lå jeg i sengen og byttet mellom å se på klipp fra den nye sesongen av Love Island (UK. I mitt hode finnes det ikke noe annet enn Love Island UK) og spilte Runescape. Vurderte halvveis å begynne å se på Love Island, men hver sesong er jo femti episoder (eller mer) og hver episode varer i femti minutter? Om man suges inn i Love Island-seriene, er det veldig vanskelig å stoppe. Selv om jeg synes det er veldig artig, så orker jeg ikke å begynne å bruke såpass mye tid på serien. Så i stedet prioriterte jeg å utføre quests på Runescape, som har bidratt til at jeg har vært på områder som jeg ikke visste eksisterte. I dag har jeg gjort en liten declutter av garderoben. Det jeg kvittet meg med var plagg som rett og slett var blitt for små i størrelsen. Det var riktignok to kjoler som fortsatt passet meg, men de var på den korte siden. Jeg er ikke lenger under tjue/tidlig tjueårene og komfortabel i bodycon-kjoler som ender rett under rumpa. Nei, de tilhører fortiden. I stedet prøver jeg å fylle på med litt joggedresser i garderoben. Jeg har endelig bestilt en joggedress som jeg har høye forventninger til. Pakken er ankommet postkontoret, men jeg har vært for lat til å dra innom. Ellers hadde jeg bestilt hjem et par treningstights som var i en fantastisk farge. Dessverre passet den ikke helt som jeg ønsket, så den ble sendt i retur. På en måte skulle jeg ønske at jeg ikke var så kresen på ting, men på den andre siden er jeg glad for det. Det tar bare så lang tid før jeg finner det jeg er ute etter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar