søndag 26. februar 2023

You better believe I’m trying to keep climbing. But the higher we climb feels like we’re both none the wiser

Jeg våknet ikke tidligere i dag enn de forrige fridagene mine, men jeg stod opp tidligere. Spiste frokost, gjorde en deep clean av baderommet. Deretter spiste jeg en fersk bao før jeg kledde på meg treningstøy.  Satte på litt tøy til vask før trening. Det var en HIIT-økt som stod på planen i dag, dog jeg må innrømme at det ikke blir en oppriktig høyintesitetsøkt på meg. Tar pauser så jeg klarer å gjennomføre hele økten uten at jeg føler jeg er nær å svime av. Ja jeg gjorde øvelser med høy intensitet, men klarer ikke å gi 100% til hver eneste øvelse med den korte pausen som er lagt inn i økter som heter HIIT. Men det var en veldig bra økt. Kjente hodebunnen var ganske fuktig, og svetten rant ned ansiktet mitt. Etter økten lagde jeg en slags suppe. Begynte med buljong, hadde deretter oppi to pakker med instant noodles. Enoki-soppen ble rengjort og plassert i suppen sammen med reke-dim sum. Dim sum ble på en måte brukt litt som wonton. Jeg hadde også oppi noen frosne spinatkuber som jeg kom på at jeg hadde i fryseren. For litt umami brukte jeg mørk soyasaus og sesamolje. Jeg serverte suppen med litt krydret sjøgress og sesamfrø på toppen. Var veldig godt! Nå er Monchita på besøk, som jeg har diskutert Runescape med. Mye av det som var helt nytt for meg var visst kjent av henne. Trodde jeg liksom hadde oppdaget masse nytt, men neida. Det fantes også den gang da jeg spilte Runescape på pc for x antall år siden. Jeg var visst bare ikke oppmerksom på det. Nå skal jeg spise litt mat før jeg tar meg en dusj og gjør meg klar til å legge meg. I morgen starter en ny arbeidsuke som forhåpentligvis er en fin arbeidsuke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar