mandag 6. februar 2023

Stuck inside my dreaming, falling behind. Running on low

Hadde en fin treningsøkt i går i stedet for lørdagen. Må riktignok si at jeg kanskje foretrekker Epic Endgame av Caroline Girvan. Det er et lenger program enn Fuel, og sånn sett er det mer tidskrevende. Men jeg har funnet ut at jeg foretrekker treningsøkter hvor man bruker lang tid på hver repetisjon og har lang nok pause til neste sett. Virker som om det fungerer best for meg, så kanskje jeg skal fullføre Epic Endgame på nytt etter at jeg er ferdig med Fuel? Sannsynligvis fullfører jeg Iron etter Fuel. Så får jeg se hva jeg skal gjøre neste år. Fuel virker å være litt større fokus på det kardiovaskulære, og ut ifra det lille jeg har sett av Iron, virker det å ha stort fokus på styrke (repetisjoner). Prøvde ny body butter, og det luktet herlig. Huden kjennes myk ut, så tror den fungerer fint, jeg. Det har inntil nå vært ganske fint vær ute med solskinn. Hadde faktisk på meg solkrem før jeg gikk ut av døren i dag. Dro for å handle mat. Jeg har kjøpt litt mer enn jeg trenger denne uken, og det har egentlig vært mest fordi jeg vet at neste uke blir veldig travel for meg. Skal jobbe åtte vakter i strekk, hvilket er en av grunnene til at jeg ikke er særlig fornøyd med turnusen. Skjønner ikke helt at det har blitt godkjent, men jeg kommer meg igjennom det også. I morgen blir det en ekstravakt for meg, og det tror jeg faktisk blir den eneste ekstravakten jeg har kapasitet til å ta denne måneden uten at jeg skal slite meg selv ut. Uansett, jeg har handlet mat som jeg i utgangspunktet tenkte jeg skulle preppe i morgen, men nå ser det ut til at jeg heller gjør det på onsdag etter jobb. Kan sikkert lage en av rettene i kveld også, så er jeg ferdig med det. Jeg er jo veldig glad i meal prep når jeg faktisk har tid til det. Favoritten er å sette av en hel dag til nettopp det. På Runescape har jeg faktisk tatt en pause fra gruvearbeidet (mining) som jeg vanligvis foretrekker, til å jobbe med matlagingsferdighetene. Det lages mye pizza og eplepaier. I det reelle liv er det taco, kyllingwraps, tagliatelle bolognese, og wienerpølser som står på menyen. Sistnevnte var en sånn ting som jeg plutselig hadde lyst på. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar