lørdag 4. februar 2023

on a river, I'm floating down the stream and back again

Avbildet er noen nye rimelige produkter jeg prøver ut. Jeg har ikke prøvd ut hyaluronsyren ennå, fordi jeg fortsatt bruker opp min forrige. Men B-oljen av The Ordinary har tendens til å lukte litt tran. Føles litt feil ut å smøre på ansikt og hals av den grunn, men hittil virker det som om huden min liker oljen. Ellers handlet jeg på Coop Obs i går, hvor jeg fant Garnier sin nye body butter. For en stund tilbake så jeg på en vlog hvor de prøvde ut produktet, og jeg tenkte at jeg gjerne kunne tenkt meg på prøve. Jeg valgte den med kokosnøtt-lukt. Jeg liker egentlig ikke spiselige kokosnøttprodukter, men jeg liker godt lukten. Sjampoen og balsamen min har kokosnøtt-lukt. I åresvis brukte jeg også en håndkrem med samme lukt. Jeg gleder meg til å smøre kroppen med kremen, og forhåpentligvis elsker jeg den. Må innrømme at gårsdagens handletur kanskje er første gang jeg faktisk virkelig har kjent at oi! prisene er helt ville. Føles litt ut som et ran, så jeg tror det blir en stund til jeg handler på Obs igjen. Denne uken har vært litt sånn "not it". Matcha latte dagen var så fæl at jeg aldri har lyst til å prøve matcha igjen. Natt til første dagvakt sov jeg i tre timer uten at det var sammenhengende. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg var oppe for å gå på do, for jeg håpte hver gang at det ville medføre at jeg sovnet. Heldigvis var dagvakten ganske fin. Jeg sov bedre neste natt, men i gjengjeld endte jeg opp med en hodepine på slutten av vakten og resten av kvelden. Ellers gikk jeg igjennom forbruket for januar, og det var faktisk overraskende bra. Altså, forbruket mitt generelt er høyere enn et par år tilbake, men det skyldes økte priser. Så nå er en "bra" måned kanskje noe jeg ville ha tenkt var høyt forbruk for et par år tilbake. Mens jeg gikk igjennom forbruket måtte jeg lage et nytt Excel-ark, fordi det viste seg at det jeg hadde laget for dette året ikke var funksjonelt. Så da brukte jeg litt tid på det, hvilket jeg egentlig alltid synes er artig. I dag har jeg gått igjennom den nye turnusen min og lagt vaktene inn i kalenderen min. Jeg er egentlig ikke særlig fornøyd med den nye turnusen, men heldigvis er det kun snakk om tre måneder-ish. Jeg har i det minste hørt på musikk som har gledet meg mens jeg så igjennom turnusen. Jeg har hørt mye på teaseren til det nye albumet til Jonas Brothers, og det høres skikkelig bra ut! Ellers har jeg også hørt på Niall Horan's teasere for ny singel på repeat. Nå skal jeg lage meg en salat av hovedsakelig rester, og deretter skal jeg kanskje trene? Det er en fleksibel dag for meg i dag, så jeg får gjøre det jeg føler for.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar