onsdag 1. februar 2023

I want to love you like nobody’s ever loved you. I want you to be the last one I ever love

Jeg sovnet kl 3! Herregud, nå sitter jeg og håper på at jeg kan få mer enn tre timer søvn før dagvakt i morgen. Også håper jeg på en grei vakt. I dag har jeg vært på kjøpesenteret for å titte. Jeg har faktisk dratt til sportsbutikker for å se om jeg kunne finne noen treningstights, men shit jeg er kresen. Eller er det høye standarder? Jeg er også på utkikk etter ny joggedress, men i disse dager er det faktisk litt vanskelig å finne noe som er 100% bomull. Tenkte i utgangspunktet at jeg bare kunne kjøpe en ny versjon av joggedressene jeg eier. Men jeg kan ikke se at de selges lenger. I stedet er det noen joggebukser som er av tynnere bomull. Om jeg velger de, vil de trolig slites ut raskere. Men jeg trenger virkelig å erstatte joggedressene mine nå. Det er faktisk ikke en overdrivelse å si at de er i ferd med å falle ifra hverandre. Jeg fant meg et nytt lommespeil i dag fordi det jeg fikk av Ale for mange år tilbake dessverre har blitt ødelagt. Ellers fant jeg ikke noen treningstights eller joggedresser. Men jeg unnet meg en kanelbolle fra BIT og en matcha latte fra Starbucks. Jeg har ikke vært på sistnevnte på mange år, så det føltes egentlig merkelig ut å stå i kø der. Jeg ble faktisk stoppet på veien ut av kjøpesenteret mitt av ei som lurte på hvor jeg hadde kjøpt drikken min. Var veldig uforventet. Kjente noen som prikket meg på armen mens jeg marsjerte mot utgangen og hørte på First Aid Kit. Tenkte kanskje personen skulle stoppe meg fordi jeg hadde mistet noe. Men nei, det var matcha latten. Jeg har vurdert om jeg skal begynne å drikke matcha, fordi de gangene jeg har smakt på matcha latte, har jeg virkelig likt det. Men jeg har egentlig bare drukket matcha tre ganger før. Så jeg gikk hjem med kanelbollen min og min matcha latte. Spiste lunsj, også spiste jeg halve kanelbollen og drakk ferdig matcha latten. Og da opplevde jeg noe som jeg ikke visste var en sideeffekt av matcha; magesmerter og kvalme. Jeg måtte seriøst legge meg i sengen i fosterstilling i to timer. Lurte først på om det var melken fordi jeg ikke drikker melk. Men så googlet jeg "matcha" og "stomach", og da kom det opp mange artikler om hvilke effekter matcha kan ha. Jeg har aldri opplevd det de gangene jeg har drukket matcha. Jeg drikker også en kopp grønn te hver eneste dag. Men matcha er betraktelig sterkere enn den grønne teen jeg drikker hver dag. Også fikk jeg nok en ganske sterk matcha latte i dag. Jeg føler meg fortsatt litt uvel, men jeg er bedre. Så ja, nå tror jeg at jeg har blitt skremt. Tvilsomt at jeg drikker matcha igjen. Måtte morgendagen bli bedre, eh? Ja, nei nå må jeg legge meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar