tirsdag 31. januar 2023

what has that fear ever done for me, but hold me back

Må si at jeg ble ganske lei meg da jeg oppdaget av det hadde begynt å snø igjen. Jeg har liksom gledet meg litt til at januar skal være over, og i hodet mitt betød det også at vi ikke skulle ha snø lenger. Det er i utgangspunktet ganske urealistisk av meg siden det pleier å være snø langt utover våren. Men man kan vel drømme? Jeg hadde ønsker om å legge meg tidlig i går. Var allerede veldig trøtt klokken sju, men så måtte jeg spise litt mat før jeg gjorde meg klar til sengs. Også lå jeg i sengen da, byttet mellom å lese fan fiction og å spille Runescape. Akkurat det samme jeg gjorde klokken sju, men desto senere det ble, desto mer våken følte jeg meg. Så jeg endte opp med å legge meg litt før klokken to. Og da hadde jeg ligget i sengen frustrert over at jeg ikke klarte å sovne. Om historikken min er riktig, så kommer jeg nok ikke til å klare å snu døgnet tilbake før om en til to uker. Jeg våknet klokken tolv i dag og trodde at det var mye tidligere, men nei. Jeg kan i det minste si at nattevaktene mine var fine. Det var i utgangspunktet mye å gjøre alle netter, og den siste natten ble det litt ekstra mye å gjøre på tampen av vakten. Men jeg hadde for det meste kontroll, og det var ikke noe krise akkurat. Så ja, fine vakter. Nå har jeg brettet tøy og ryddet bort. Har endelig ryddet og støvsugd soverommet som har lignet på et støvpalass de siste dagene. Sitter også å hører på Palomino (albumet) av First Aid Kit. Jeg er lei meg for at billetter til konsertene deres til konserten som skal skje snart er utsolgt. De skal riktignok spille på Bergenfest, hvilket er hvor jeg først hørte de. Så jeg har vært litt fristet til å dra på Bergenfest i år (det er også mange andre artister som jeg er glad i som skal spille). Men jeg tviler på at jeg har fri de dagene festivalen pågår. Uansett, planen for i dag er å gå igjennom forbruket for måneden. Deretter skal jeg trene og ta meg en dusj. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar