søndag 15. januar 2023

We were good, we were gold. Kinda dream that can't be sold

Det er min siste fridag av langfri, så nå er jeg litt trist. Men jeg har hatt veldig godt av å ha langfri. Trodde at jeg hadde veldig lyst til å dra på IKEA, men så fant jeg ut at jeg egentlig ikke hadde lyst til det likevel. I går fikk jeg endelig mensen. Var ikke akkurat behagelig, men jeg var glad for å slippe å vente lenger. Jeg gjorde en treningsøkt som midlertidig skiftet fokuset fra mensensmerter. Har innsett at treningsprogrammet som jeg følger av Caroline Girvan nå er kortere i lengde, men i gjengjeld er øktene mer intense. Så hittil har jeg vært nødt til å legge til ganske mange pauser. Har egentlig vennet meg til å sette av en time til hver økt uansett. Etter en dusj, dro jeg inn til byen for å møte Marble. På veien møtte jeg to kolleger, så det var hyggelig. Marble fylte år denne uken, så jeg hadde invitert henne ut til å spise middag. Jeg gav henne en rekke alternativer til spisesteder, og vi endte opp med å spise stuing fra uthulet surdeigsbrød. Det føltes veldig passende ut for januar. Jeg ønsket meg riktignok sangria, hvilket absolutt ikke skriker januar. Dessverre hadde de ikke sangria, så det får bli en annen dag. Vi dro videre for drinker etterpå, hvor vi bare snakket og tok personlighetstest. Tok toget hjem litt etter midnatt, og gikk et lite stykke hjem i snøværet. Trodde kanskje at vi skulle begynne å nærme oss ferdig med snø, men det begynte på ny i går. Så jeg gikk hjem i snø siden veiene ikke var måkt. Det føltes egentlig ganske koselig ut. Siden det ble sent i går, stod jeg opp sent i dag også. Men jeg har laget flere pizzasnurrer. Jeg lagde nemlig pizzasnurrer for uken, men så brukte jeg bare 1/3 av pizzasausen. Så for å unngå å kaste bort pizzasaus, lagde jeg flere pizzasnurrer. Ellers har jeg vasket litt i dag. Har ikke ryddet soverommet, men det får bare være. Skulle helst ha handlet mat for neste uke siden jeg jobber kveldsvakter og netter til uken. Men jeg får kanskje bare dra på butikken før jeg drar på nattevakt. Nå skal jeg ordne mål for neste uke. Kanskje jeg skal gjøre en treningsøkt nå på kvelden, trolig ikke Caroline Girvan, men noe annet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar